Musik, min stora kärlek (L)

Nu sitter jag här för att äntligen ladda på min mp3 med ny musik, efter flera månaders paus. Inte för att jag driver runt nånstans där jag kan ha med mejj min mp3. Men vi är på väg mot ljusare å varmare tider, även om vi får vänta lite till... Jag vill iaf ut å promenera. Vad är då bättre än min mp3 med lite nyare musik, som man bara kan drömma sejj bort med när man vandrar runt i Värnamo-stad.
Ett album som jag blev riktigt positivt överraskad över är Ana Kokic's nya album. Finns nog inte en enda låt på albumet som jag inte tycker är bra. Wunderbar, wunderbaum :D Seka Aleksic har oxå nytt album, dock gillar jag inte alla låtar. Meeen finns flera bra å det tackar vi Seka för :) Laddade ner Cecas å Oliver Mandics låt idag med, hade ingen aning att dom skulle ha en låt tillsammans. Den är lugn, men fin..Tror jag gillar den faktiskt, annorlunda för att vara Ceca.
Även om man gillar att höra ny musik så skulle man aldrig klara sejj utan alla gamla låtar vi växt upp till. Vad vore minnen utan musik? :) en låt jag lyssnat på mycke dom senaste dagarna är Brenas låt "Ja pripadam uvek tebi", så otroligt vacker. På tal om Brena, så visades Hajde da se volimo-filmerna på en juggekanal för nån dag sen. Älskar del 2 mest, kul att man minns så många repliker från filmen. Juggefilmer är min stora passion :) Tror jag skulle kunna sitta hela dagarna långa å bara kolla på våra filmer. Nää nu babblar jag på allt för mycke här, medans min mp3 väntar. Ta hand om er så hörs vi när vi hörs :)
Förresten, hade en underbar dag igåååår, det niii :)

image282

Kommentarer
skrivet av: jovana

hahaha, ana kokic's album är sääämst. eller okej, det finns väl några bra låtar. men alla är långt ifrån bra bre :P funky G & djogani däremot, skööööna :D har ceca gjort en låt med oliver mandic? vad heteren? måste ladda ner! :) PUUUSAM

2008-01-18 @ 14:00:07
URL: http://beautifuldestiny.blogg.se
skrivet av: Alexandra

Oohh detta är ju en typisktmig-blogg :) Måste fan med fixa min mp3...

2008-01-19 @ 15:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0