Matlagningsfru

Idag skulle jag då laga spagetti å köttfärssås hemma till familjen för att visa hur duktig jag är... Tänkte att det vore typiskt att jag misslyckas denna gången bara för det å att första gången bara var nybörjartur. Men så var det inte ska ni veta, jag lyckades även idag. Jag är griiiiiim :) Tror jag måste lära mejj laga nåt mer, för man kan ju inte äta spagetti å köttfärsås hela tiden. Nästa vecka ska jag laga ost å potatisgratäng, låter så mumsigt :) Har ni några andra förslag kanske?

Förutom att jag lekt duktig hemma/matlagningsfru så har jag inte gjort mycke annat. Det har varit en lång å seg dag känns det som. Vädret har varit lagom tråkigt så man hade ingen lust att gå ut heller, förutom när jag skulle till brorsan å lämna maten. Då ösregnade det ute, å mina rosa mjukisbyxor blev lite smutsiga, ajj ajj.

På lördag ska eeeeelsklingen å Sandra komma till oss å umgås :) Tänkte att vi ska kolla på nån film lite senare mot kvällen. Miiiiispiiiiiis ska det bli! Frågan är vilken film man ska kolla på? Jag är sugen på nån juggeklassiker. Som jag nämde i ett tidigare blogginlägg, så är jag väldigt fast för juggefilmer *love it* Älskar dessa filmer som handlar om bombardovanje 1999 i Serbien, dååååm er sååå bråååå. Men det är väl bara jag som tycker det oxå, haha. Nää vi får se vad det blir för film till slut.

Nu är klockan något över 22.00, å jag är typ väldigt jättetrött. 22.30 slutar Robertooo, å då ska han ju så klart först äta. För han gillar ju typ mat mer än vad han gillar meeejj *snyft snyft* :P Men sen ska vi msn-umgås :) Å när vi inte orkar sitta vid datorn mer, ja då förflyttar vi oss till sängen å fortsätter messa tills någon av oss däckar av. Haha kul å veta va? :)

Oooh inatt spelar Djokovic i semifinal mot "Pederer" *Hejja Noule, hejja Noule*. Blir en tuff match, men heeey vi måste ju tro på att han klarar detta. Söta Ivanovic är i final mot Sharapova iaf, det är oxå griiimt. Vi juggar är så griiiima. Vi är så griiima att jag inte pallar skriva mer. Hörs imon igen. Pusskalas!

Haha CHARMIGASTE bilden ever på Nole!

image290

Beautiful

image291

Kommentarer
skrivet av: tamara

"Pederer" - den var bra! Eller är det bara jag som är lättroad?

2008-01-24 @ 22:24:19
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Till Tamara

Nää då, jag tyckte det var lika kul å skrattade som bara den åt "Pederer" när jag kom på det. haha tog ett tag å komma på nåt så kul :P

2008-01-24 @ 22:27:04
URL: http://jasaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0