Jasas Humor

Jag är känd för att vara extremt lättroad!

1. Dabogda ti vatrogasci kolo oko kuce zaplesali!
2. Dabogda imo proliv i kijavicu u isto vreme.
3. Dabogda da ti se u kuci sve osusilo osim vesa.
4. Dabogda terao ovce kao Mitar Miric modu.
5. Dabogda bezao od struje, pa te drmnuo Biba.
6. Dabogda ti devojka bila kao Grand kafa, mirisna, ukusna i jeftina.
7. Dabogda ti zivci igrali kao Dzej!
8. Da bog da ti deci Majkl Dzekson u vrticu vaspitac bio.

9. Simptom: Pivo je neobicno bledo i bezukusno.
Odgovor: Casa je prazna.
Akcija: Zamolite nekoga da vam kupi jos jedno pivo.
10. Simptom: Zid ispred vas prekriven je neonskim svetiljkama.
Odgovor: Pali ste na ledja.
Akcija: Popnite se uz sank.
11. Simptom: Usta su vam puna pepela od cigareta.
Odgovor: Pali ste na stomak.
Akcija: Pogledajte gore.

Zelje, cestitke i pozdravi:

12. Pozdrav mojoj baki koja je neki dan izgorila u pozaru uz pjesmu: Noćas sve jos mirise na tebe!

13. Mama ti je tako glupa da se zapetlja u zicu bezicnog telefona!

14.  Sta su rekli Amerikanci kad su videli Mariju Serifović? ? Auuuuuuuu, al' smo ih bombardovali!

Ja sam pijana, vi ste ludi, ali ja cu sutra biti trezna :)





Kommentarer
skrivet av: laki

and here i go back again haha. me miss me love

2008-01-20 @ 14:49:17
URL: http://lakistar.blogg.se
skrivet av: Till Laki

Är du säker på att skolan börjar imon? eller rättare sagt idag..haha. Good luck :)

2008-01-21 @ 00:12:26
URL: http://jasaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0