Kosovo: Öppna ögonen!

Jag är så arg på omvärlden! Så arg på dom som inte ser hur mycke även serberna har lidit. Ni tror att vi är monster som har dödat osv. Visst, klart det finns, det vet alla. MEN våra människor har oxå blivit dödade, å har gått igenom saker ingen ska behöva gå igenom. Vaffö ser ingen vad vi serber har fått stå ut med? Vafför ser inte världen vad odjuren har gjort mot oss?
Hittade denna videon på youtube, hur albanerna sätter eld på vår vackra kyrka i Kosovo. Dom sätter eld på den, klättrar upp på den å sliter loss våra Heliga Kors å slänger ner dom å trampar på dom, medans resten som tittar på jublar. SKÄMS PÅ ER! Öppna ögonen å inse att dom inte är några änglar. Hur kan man vara så kall å göra något sådant? Jag blir så arg å så lessen samtidigt när jag ser detta. Vill gråta, vill skrika på hela världen! Hur dumma är ni? Ska ni tillåta detta? Detta är bara en utav sakerna dom har gjort, men ni vill inte se något utav det. Ni vill bara smutskasta oss. Fy fan, säger jag bara. Å världen ska vara en bra plats att leva på? Öppna ögonen för en gångs skull, om ni har några så kallade hjärtan!



Kommentarer
skrivet av: Gonza

Du kan ju ta första steget och inte dra alla över en kam. De som gjorde så mot serberna är hemska människor. Men det är inte ALLA albaner som är idioter. Detsamma gäler serber. De som har gjort hemskt är hemska människor. Men du är inte hemsk, du är bra människa som bryr dig. Men dra inte en kam över alla människor. Det ska man aldrig göra.

2008-02-20 @ 23:35:17
URL: http://onza.blogg.se
skrivet av: Nathalie

Det är synd att serberna i media framställs som "de onda" och albanerna som "de goda". Jag har läst om framförallt albanerna men inte mycket om serberna men vad jag än tycker om landfördelning osv, så är det självklart att serberna också har fått utstå en massa hemskheter.
Blir verkligen arg när jag ser sånt där på på youtube klippet, att man förstör de som är heligt för någon annan, i detta fall albaner som förstör en serbisk kyrka.
Tänk bara på att de som kontrollerar nyheterna tjänar på att utmåla en sida som "god" och en annan som "ond". Tyvärr.

2008-02-21 @ 10:15:23
URL: http://battleflower.blogg.se
skrivet av: Ville

Nej inte alls. Vi vill inte bara smutskasta er inte. Vi vill bara se på let's dance på fredagar och melodifestivalen på lördagar. Om sen resten av världen står i lågor skiter vi fullständigt i när vi har det skönt i våra tvsoffor... :)

2008-02-21 @ 12:23:07
URL: http://smultrontratten.blogg.se/
skrivet av: tamara

IMA BOGA I BICE PRAVDE KAD TAD!

2008-02-21 @ 12:51:53
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Alexandra

Tack Jaso för den här bloggen! Du har rätt.Och till Gonza...Jasa må dra alla över en kant och hon förstår nog att inte alla är hemska för att några är det men hon har i rätt i sitt uttryck för ingen alban eller någon annan uttrycker sig bättre. Alla andra drar också serberna över en kant. Så du vet. Vi vet att man inte ska göra det men det blir svårt när så stora saker sker som verkligen symboliserar ett helt folk.

2008-02-21 @ 17:06:11
skrivet av: Till Tamara

Daj Boze!

2008-02-21 @ 17:06:21
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: tess

o ingen kunde sagt det bättre än dig JASA! du har helt rätt, skäms på media, å alla som tror att det bara är serber som är djur. ingen ser hur albanerna driver ut serberna ur kosovo nu. du har helt rätt! massor av kärlek till dig!

2008-02-21 @ 17:16:06
URL: http://szentes.blogg.se
skrivet av: David

kosovo vart serbiskt i 700 år minst vafö ska det plötsligt tillhöra albanerna ? bara för att dem förökar sig som kaniner blir fler o fler bettyder det ite att de kan få ett land hur som helst. kosovo allti serbiskt o kmmer forstätta vara det.

2008-02-21 @ 18:21:31
skrivet av: Tamara

Davids kommentar är suverän ;D

2008-02-21 @ 21:42:23
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Anonym

http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=380&a=403194

2008-02-22 @ 02:13:19
skrivet av: Till Za DOM

Tror du jag är stolt över det dom gjorde igår?? Nejj det är jag inte lilla du! Jag tycker det var oehört dumt av dom att göra så, men vissa är idoter helt enkelt.Dessutom tycker jag inte synd om mejj själv. MEN det är fel att bränna ner kyrkor! Jag skrev själv att vårt folk oxå gjort hemska saker, det vet jag. Men ingen ser det dåliga som resten av balkanfolket har gjort.För det har dom, men ni blundar för det. Tycker inte du ska uttrycka dejj om sånt du inte vet. Du gjorde dejj sjäv löjlig bara.

2008-02-22 @ 09:10:48
skrivet av: Anonym

A till dig med och du med gumman vf ska du bry dig du bor inte ens nere ;) vad har kosovo inte ett skit snälla,, Det är därför folk hatar er när de håller på så som det gjorde igår

2008-02-22 @ 12:21:02
skrivet av: Rima

hm ja du världen ser inte mycket utåt, men att dra alla över en kam e skamsligt som om jag skulle komma o säga ALLA judar raserar våra hus alla judar dödar våra män, de finns hemska människor vart man än ska kolla åt.

2008-02-22 @ 14:24:55
URL: http://rima.blogg.se
skrivet av: Rima

Förstår din frustration sj skriver jag o följer mycket om palestina,
men jag hackade inte på att du DROG alla över en o samma kam,kant whatever...jag läste klart o tydligt va du skrev i inlägget men jag villepåpeka att de finns hemska människor vart man än kollar åt, palestinier e inte 10000% felfria men majoriteten hemskheter hänger inte på dem, men keep it real.

2008-02-22 @ 14:43:33
URL: http://rima.blogg.se
skrivet av: Till dejj som inte lämnar nåt namn efter dejj

Vaffö jag bryr mejj? Det är mitt det handlar om. Visst jag är född i sverige, men jag är 100 % serb å komme ralltid vara det. Precis som Kosovo alltid kommer vara serbiskt. Det har alltid varit vårt, ingen har rätt att ta det från oss. Klart som fan jag bryr mejj. Det är det serbiska folket som kämpat för Kosovo i 100tals år. Shiit sejj vad du vill, men jag har rätt till att tycka som jag gör. Å jag vet att serberna står bakom mejj. Vi kommer få tillbaka det som är vårt. förbannade är dom som tar serbiens hjärta ifrån oss.

2008-02-22 @ 15:01:18
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: Alexandra

Va fan den som tycker att Jasa har fel eller ska komma och kritisera...lägg ner! Behåll det för er själva och om ni fortfarande känner ett måste att kommentera försök att sätta er in i situationen istället för att kritisera.En blogg är till för att uttrycka sig själv på vilket sätt man SJÄLV vill.
Man behöver inte bo i ett land för att det ska påverka en. Det räcker med att vara därifrån, det känns lika mycket ändå. Så läs eller låt bli om du stör dig, det är inte svårt att stänga ner rutan.

2008-02-22 @ 18:38:05
skrivet av: Funny guy

Du är född i sverige, men 100% serb? lmao

2008-02-25 @ 22:43:38
skrivet av: Sandro

Super kommentar! Svaka cast..Srbi su isto patili..ja nisam Srbin,nego Bosnjak i Hrvat bas super anti kombinacija za vas..haha al volim Srbe..ipak 90 godine trebaju da se zaborave zauvijek! al to je histrija i proslost! Danas ode Kosovo:(..jebiga..KOSOVO JE SRCE SRBIJE! UVIJEK BILO UVIJEK CE BITI ZIVJELA SRBIJA BOSNA I HERCEGOVINA HRVATSKA I MAKEDONIJA! Srpski narod je isto patio u toku 90 godina,cak i vise nego iko drugi!Molim boga da se Kosovo zauvijek vrati Srbiji! Pozdrav iz Bosne i Hrvatske od jednog velikog Jugoslovena! Smrt facizmu Sloboda Narodu!

2008-03-05 @ 20:47:53
URL: http://www.Sdp.ba
skrivet av: Chris

Det märks folk som skriver här vet inte va histpria betyder o vad ordet ens kommer ifrån
jag e grek o läser mycket historia enligt ALBANERNA så tror dom är bäst o sånna saker pågrund av att dom ha USA bredvid sig
hur hade albanerna klarats ej utan USA o dom andra länderna.ser ni albanerna måste ha hjälp från andra lädner för att ta enm annans land som inte är sitt eget hoppas verkligen dom rensar bort albanerna i kosovo så serberna kan få ha dn i frid o fröjd.o ens ak till den som påstår att usa e
starka ni gemför många lände rmot usa men ni ha gllömt RYSSLAND O KINA som står med serbernas sida akta er det kan bli det kalla kriget elr så kallad 3 världskriget snart

2008-03-07 @ 15:31:56
skrivet av: Aleks

"funny fuy"



ja.. vad är det som är kul med det född i Sverige men 100% Serb.. lixom... om man föds i ett land så får man inte dess blod automatiskt dvs... vi har inget germansk blod i oss

2008-10-11 @ 02:01:04
URL: http://alekssss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0