Konsten Att Vara Snäll

Japp nu ska jag leta reda på boken Konsten att vara snäll. Lara rekomenderade den å även nåra på jobbet hade läst den å sa att den är intressant. Håller jag med dom så kommer jag köpa boken till alla som borde LÄRA sejj att vara snälla. Nu för tiden är det många känns det som...
Jag är arg nu för tiden, väldigt arg, and I don't like it. Men jag har mina anledningar så klart. Idag är det en solig å vacker dag ute, men jag sitter i mitt pyttelilla rum å är bitter å äter min glass.

image303

Kommentarer
skrivet av: laki

det gjorde du bra me boken!!! heeheh darko rundek är bra - ni borde lära er lyssna på lute ännat än pink!!! ahaha (jugge pink)

2008-02-11 @ 21:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0