Förra å denna helgen!

Förra: Förra torsdagen satte jag mejj på tåget å åkte till jkpg för att stanna över helgen. Jag behövde verkligen det kände jag. så underbart att bara komma hemifrån nåra dagar å vila ut. Jag åkte till teta Branka å Sidney. Tillbringade helgen med dom, Robert å Emaaaa :) Vi gjorde inget speciellt med ändå var det så härligt. Joo vi var ute i fredags. Inte helt illa :) Träffade Laki med. En månad i Malmö å hon har blivit så mycke snyggare :)
Helgen gick alldeles för snabbt tycker jag..Hade gärna stannat nåra dagar extra, men det får bli en annan gång. Jag vet iaf att jag har vääärldens bästa faster, å det är inget fjäsk, det är sanningen :) Damian å Colin ska vi inte ens prata om. Dom fick mejj att bli så glad bara jag tittade på dom. Fick världens blötaste puss av Colin när jag var lite lessen. Tina å Katta var helt underbara.. Man inser att man borde träffa sin släkt lite oftare. Å jag ska se till att det blir så.

Denna: I fredags kom Dejan å Marija till oss. Jaa Sessan oxå så klart, vi får inte glömma henne. Käääkade lite av mammas goda lasagne å min goda sallad, sen drog vi oss till brorsan. Vi orkade inte göra nåt så vi bara segade där framför tvn. Somnade nog rätt snabbt med om jag minns rätt. På lördagen tog vi en runda på stan, å Marija å Dejan verkade riktigt impade av våra affärer, haha. Vi kom hem,segade...köpte pizza, åt oss mätta som grisar, segade, tittade på melodifestivalen, drygade oss, somnade. Egentligen skulle dom hem under lördagen, men både jag å brorsan gillade att ha kvar dom å dom sa inte emot. Blev en helg full med makedonska..Haha ja jag trodde jag kunde snacka makedonska iaf eftersom det lät bra, men tydligen blandade jag väldigt mycke. Onda ke da se vidamo :D hahah.. På söndagen gick vi upp tiiidigt, gjorde oss i ordning, Dejan käkade upp pizza-resterna till frukost å sen drog vi oss. Jag å brorsan skulle till Borås å Dejan å Marija skulle hem. det var kul att ha dom här även om vi inte gjorde nåt speciellt, så jag tycker dom ska komma snart igen. Dock ses vi på fredag igen i GBG.. Zeljko Joksimovic :D Usch känner att jag inte orkar skriva mer, haha. Vi hälsade på kuma i Borås, sen på väg hem svängde vi in till Magan i GVD å hälsade på henne å Hugo lite. Han är sååå fiiin, kan sitta å titta på honom hur länge som helst. Mycke vackert barn det där :)

Tyvärr får ni inga bilder nu, men lovar att dom kommer inom kort :) Ta hand om er å ha det så fint.

Kommentarer
skrivet av: Alexandra

Jaso...du måste ta många bilder på min älsklings-Zeljko...:)

2008-02-27 @ 19:37:21
skrivet av: laki

naw tycker du att jag blivit så mkt snyggare?? tack! fast jag tror inte jag tål rosengårdsvatten.. finnar va fan!!! haha eller så kan det ha berott på att jag haft fel vecka :P på lördag ska jag demostrerar.. hoppas ni mår bra, me miss!!!!!!!!!

2008-02-28 @ 21:50:31
URL: http://lakistar.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0