ESC 2008 part 2

Nu har jag hört även Jelena Tomasevics bidrag till Beovizija. Visste att hon inte skulle göra mejj besviken. Jag ryser när jag lyssnar på refrängen. "Nuuna neeej, nuuna nuuuna nuuuna neeeej" Ja inte betyder det något, men så underbart det låter när hon sjunger det. Hon har en helt otrolig röst asså. Så mina 2 favoriter i Beovizija är det tidigare nämda bidraget Zavet med Beauty Queens å Jelenas låt Oro! Bara nån utav dom 2 låtarna vinner så är jag nöjd. Kan nog inte riktigt än bestämma mejj för vilken jag gillar mer. Vad tycker ni?


Kommentarer
skrivet av: tesssss

RIIIIKTIG FIN O HÄRLIG LÅT!

2008-02-06 @ 20:27:51
skrivet av: Tamai

det är bra att du håller reda på beovizija darling, hinner inte med det. Letade faktiskt efter hennes låt i samband med att jag läste ditt blogginlägg, men hittade inte det. Men nu såå, låter som en typisk slagkraftig ballad ala Zeljko Joksimovic. Hmm, jag undrar om inte Europa börjar tröttna på det där vid det här laget. But who cares, det är ju vi som håller i det, så vi behöver inte bli allt för sura om vi inte kammar hem segern igen. Och ja, HENNES RÖST ÄR HELT SJUKT BRA! jag tycker ändå att låten JUTRO är bättre med henne :)

2008-02-07 @ 17:24:01
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: tesss

jaaaa jag håller du slår gummsi :P sta ces za vikend då? =)

2008-02-08 @ 16:08:25
URL: http://szentes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0