Tack Nikola!

Jag har en kompis i Malmö, Nikola heter han. Översnäll har han varit mot mejj sen första gången vi började snacka. Träffade honom till nyår i Checkpoint å efter det drog han till Gran Canaria, så vi hördes inte så mycke. Nu är han hemma i Malmö igen, så då kanske man stöter på honom igen. Vem var det om inte Niko som tyckte att jag typ har världens finaste leende? :) :)
Anyways så snackade vi ut idag, å han berättade att jag måste lära mejj å uppskatta mejj själv mer än vad jag gör. So true! Han skickade även en jättefin låt till mejj för att visa att han bryr sejj. Javier-Beautiful.mp3 . Har sagt det förr å jag säger det igen: Sådana saker som uppskattas.
Så dagens inlägg tillägnas denna otroligt snälla å varma killen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0