Helg och Första Advent!

Efter att ha varit sjuk hela förr förra veckan, var det lagom segt att komma tillbaka till jobbet förra veckan. Måndagen var nog värst trots att jag hade en kort dag, men jag tog mejj igenom den å resten av veckan.

Så jag tyckte jag förtjänade att åka till jkpg på lördan å shoppa loss. Å det gjorde jag.... Tadaaa, jag lyckades hitta min nyårsklänning! Om jag blev lycklig, nu har man fått det avklarat, bara festen som fattas. Tror inte ni ska få se den innan nyårsafton, men den är väldigt enkel å fint. Vi ska ju inte på bal liksom :) En kappa å en t-shirt blev det på HM med men det allra bästa sparade jag till sist. Min NOKIA 5310 pink express music. Äntligen kände jag att jag hade råd att köpa ny mobil, så lika bra å göra det på en gång innan pengarna hinner ta slut igen. Man mår visst bättre av att shoppa :)
Men trött blir man oxå... Kanske ska påpeka att storebror köpte en mobil oxå, En fin Ericsson, men min NOKIA är finare :)

Söndagen såg man framemot, första advent å en speciell pojk skulle komma å hälsa på. Så det var egentligen det sistnämda jag såg framemot å inte första advent. Min lilla skåning satte sejj i bilen å körde 240 km för min skull. Av nån anledning kan MIN EGNA bror inte förstå hur en kille orkar köra en så lång bit för att träffa mejj. Haha tack för den bruur!
Anyways, det var supermysigt. Avslappnat å kul, men ändå pirrigt.
Vi tog en liten promenad på stan, sen gick vi till fiket å beställde varm chokladmjölk. MUUUMS säger jag bara. Jag å Daniel fick dessutom bevittna riktig misshandel mot ingen mindre än tomten! Vi blev helt chockade...
En unge gick fram till tomten, kollade på honom, knockade ner honom, kollade på honom igen när han låg ner å helt iskallt vände sejj om å gick därifrån. Japp då kom våra skrattattacker igång. Men detta hände inte bara en gång under vår fikastund. Ungarna på fiket var värsta aggressiva, alla knockade ner tomten, å vi bara fortsatte att skratta ännu mer för varje gång. Jag gissar på att ungarna inte fick vad dom önskade sejj förra året, så nu fick tomten betala priset på det.
Mammi å bror kom oxå förbi fiket å satte sejj me oss, riktigt myspys var det. Lite blyger blev Danche allt, men det gick över sen. Han var omtyckt av mamma, å av brorsan me skulle jag nästan tro. Sånt betyder verkligen mycke, å underlättar en hel del. Frågan är då om han är omtyckt av mejj? Svar: LÄTT!
Efter att vi fikat klart, åkte vi en runda till BK för att äta. Vi kom fram till att BK är favoriten hos oss båda bland hamburgarkedjorna. Så mysig middag blev det där :)
Sen åkte vi tillbaka till stan me hans coola brumm brumm, å tog en fika igen. Men vi var båda så mätta så egentligen orkade ingen av oss me det. Tiden gick snabbt, allt för snabbt :( Men jag är otroligt glad för gårdagen, jag ser så framemot nästa gång. Gååå tiden, gååååå :) Hur som helst, tack för igår baby, du är speciell!



Nu fick ni äntligen en uppdatering av mejj. Vet att jag varit lite seg den senaste tiden, men det brukar gå upp å ner. Så oroa er inte, jag mår bra... riktigt bra! Förresten sista månaden på året är här, går det inte galet snabbt? Jo jag tänkte väl det. 2009 here we come!

Kommentarer
skrivet av: tamara

SMS:AR DIG NUUUU!

2008-12-01 @ 17:33:03
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: tamara

SMS:AR DIG NUUUU!

2008-12-01 @ 17:33:15
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: laki

haha bästa med tomten! hahah o wtf me mobilen - om någon så behäver ja köpa en ny! haha. o danche har samma mun som alen när han vaknar hahah ;P nyår... snart snart

2008-12-03 @ 06:57:09
URL: http://lakistar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0