Det gör ont...

Ännu än gång öppnade jag mitt hjärta, nåt jag säger efter varje gång jag blir sårad att jag inte tänker göra igen. Tyvärr lär jag inte av mina misstag verkar det som.

Idag tog nåt som började så fint slut... Något så underbart, som fick mejj att må så bra, som fick mejj att skratta, som fick mejj att glömma allt det dåliga, försvann på nolltid, utan förvarning.
Det gick så sjukt snabbt, men jag lyckades fastna för dessa underbara, nästintil svarta ögonen. Denna killen som fick mejj att resa mejj upp efter allt som hänt mejj innan.
Jag sov 3-4 timmar per natt, sen gick jag till jobbet me halvstängda ögon å me en trött hjärna. Men det var tanken på honom, å att jag pratat me honom under natten, som fick mejj att bli pigg å glad. Jag mådde helt underbart! Det var absolut värt att inte sova så mycke som man egentligen borde.
Sen var han hos mejj för en vecka sen, å det kan inte beskrivas me ord hur underbart det var. Att veta att han var jämte mejj å att detta bara var en början på alla underbara stunder som vi skulle få tillsammans. Trodde jag iaf...

Jag vill inte skriva anledningen till vaffö denna sagan plötsligt tog slut. För det är varken hans eller mitt fel. Jag är inte arg på honom, jag hatar honom inte å jag tänker inte vända honom ryggen. Jag tycker om honom alldeles för mycke för det.

Du är min prins, du är den jag ändå hoppas på. Jag hoppas att min otur vänder, å att det blir du å jag igen. Det är det jag vill,å det är det jag ska kämpa för. Men det får ta den tid den behöver.

Trodde jag skulle gråta i en timme eller två, sen skulle tårarna försvinna å det skulle kännas lättare. Men tårarna vill inte försvinna, dom fortsätter rinna. För första gången öppnade jag upp mejj för mamma när det handlar om en kille, jag grät ut i hennes famn å lät henne trösta mejj.
Det som är det fina är att mamma tycker om honom, å kunde inte ens nu säga nåt dåligt om honom. Utan hon uppmanade mejj att hålla hoppet uppe å att kämpa. Det min prins, det är ett tecken på att du är bäst, precis som jag alltid har sagt till dejj.

A ako Boga ima, onda ce sve doci na svoje...

Denna sagan får inte ta slut nu... Tycker om dejj!

Kommentarer
skrivet av: Tamara

Du får sluta upp med att kära ner dig på tok för snabbt, avskyr att se dig sårad/ledsen/you name it. OKEJ?! :(



Har terrat Dragi nu, blev ett samtal på hela 50 min (om inte mer!), ses den 26e darlo!

2008-12-07 @ 20:32:59
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Tamara

Du får sluta upp med att kära ner dig på tok för snabbt, avskyr att se dig sårad/ledsen/you name it. OKEJ?! :(



Har terrat Dragi nu, blev ett samtal på hela 50 min (om inte mer!), ses den 26e darlo!

2008-12-07 @ 20:34:08
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: laki

:( i feel for you... det är lättare än sagt, - att man ska lära sig av sina misstag. tycker om dej

2008-12-07 @ 20:55:47
URL: http://lakistar.blogg.se/
skrivet av: vesna

awww hoppas på de bästa nu.. att de fixar sig!



även om ja tyckte att du och min exgranne va gullo :)

2008-12-08 @ 19:48:36
URL: http://sanjavesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0