Depresivan dan...

Visst det är vår slava idag, men det har nog varit den tråkigaste dagen på länge. Såg fram emot denna dagen sen ett tag tillbaka, men inget blev som jag hoppades på. Jag hoppades på något omöjligt idag...
Vad är en slava utan gäster? En helt vanlig, tråkig dag som alla andra. Tillbringade hela dagen ensam på rummet, runt 16-tiden somnade jag utav tristess dessutom.
Lika uttråkad är jag fortfarande å inget kul finns det på tv. Vad ska man göra???
Förresten tack till er få som önskade mejj en glad slava. Nån alldeles speciell var först me att gratta mejj, det betyder!

Na svakih pet minuta
nova ti cigareta zatreba
dodji preko puta
u mom je srcu jedna kutija


O zasto nisam
ti ja cigareta bez filtera
samo da setam
od prstiju tvojih do usana


Kao nikotin, ti jos teces mojim venama...

Kommentarer
skrivet av: vesna

YESman, a ti? såg dig tror jag :) du hade på dig glasögon, och personen med dig hade röd jacka?...

2008-12-21 @ 10:14:21
URL: http://sanjavesna.blogg.se/
skrivet av: vesna

haha ja va långt ifrån er :) stod utanför toan medan ni stod vid trappan upp mot salarna :)

2008-12-21 @ 17:46:20
URL: http://sanjavesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0