Bla bla bla

Dessa senaste dagarna har inte varit vidare roliga. Bara suttit hemma, pendlat mellan datorn å tvn. Det är allt! Jag tog en runda på stan idag, men seriöst orka ens gå runt där när det är så mycke folk. Jag köpte strumpbyxor till Tamara som hon bad mejj, å lite smågrejer till mejj som jag behöver å sen drog jag mejj hem.
Nu dröjer det inte länge innan min fucker är framme i Värnamo, 2.5 timmar kvar. Ska bli skönt me lite sällskap :)


Jag blev så arg när jag insåg hur mycke cheferna ljuger för en. Dom sa att dom inte ska fylla ut den tjänsten jag hade me personal utan dom skulle lösa det utan. Ja å idag stötte jag på kvinnan som jobbade hos oss måndagarna för mejj medans jag jobbade heltid. Jag frågade om hon har nåt jobb nu efter nyår å hon svarar: Ja jag fick ju din tjänst, trodde du visste det! Så fult att ljuga! Inget emot denna kvinnan, hon behöver jobb lika mcket som jag, men detta gjorde cheferna endast så jag inte ska bli lasad för blir jag det så är dom skyldiga att ge mejj en fast tjänst inom kommunen.
Dags för mejj att leta efter jobb inom nåt annat område än barnomsorgen!

Kommentarer
skrivet av: tess

japp det är denna äckliga las lista. så gör många. synd att du drabbas.

2008-12-28 @ 21:39:00
URL: http://andjele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0