Laki-Yu=Lucky Me

Någon som verkligen kan få mejj å bli riktigt glad, när jag mår som sämst är ingen mindre än allas vår Lara!
Igår träffades vi för första gången sen vi åkte ner tillsammans till jugge. När hon steg av tåget igår, gav hon mejj världens längsta å mysigaste kram. Det är sånt som uppskattas...
Vi tog en fika å pratade ut, för jaa vi hade mycket att prata om kan jag säga. Efter det trängdes vi under mitt lilla prickiga paraply å drog oss till systemet för att köpa vin till idag för idag är det slavaaaa. Å Slava är lika med MAAAAT :) Anyways, så bestämde vi oss för att köpa vin till kvällen med å dricka lite gott. Jag har helt plötsligt fastnat för bambus, som jag inte gillat förr. Det blev en kort men otroligt trevlig dag med Lara, å jag hoppas att vi ses imon igen faktiskt :)





Kommentarer
skrivet av: laki-yu

haha tack babe!!! jag var oxå glad att få träffa min adopterade syskon ;P haha igår var det håret som kom o sen lara, som jag sa innan - haha jag håller med monica i vänner - att det är vädret som sabbar allt! hahah. hoppas vi ses imon!!!

2008-08-28 @ 14:43:58
URL: http://lakistar.blogg.se/
skrivet av: tamara

Lara ska bara veta hur mycket man måste anstränga sig för att överträffa henne, jag kommer aldrig att lyckas, hon är bättre på alla sätt. GOSIG framförallt, skjut mig!

2008-08-28 @ 17:03:10
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0