Glädje

Något som gjorde mejj otroligt lycklig när jag var nere i jugge, var skorna jag köpte när jag var där.
Som jag sa till tjejen som jobbade i skoaffären: Dom ropar, på mejj! Dom är sååå JAG! Tjejen skrattade så mycke att hon nästan började gråta, å höll sejj för munnen. När jag testade dom kände jag att vi verkligen hör ihop.
Det fanns 2 likadana par men i olika färger. Ett svart par å ett rött par. Jag fick bestämma mejj för ett utav dom eftersom jag inte hade mycke plats tillbaka till Sverige. Sen ska mamma alltid kommentera att jag har föööööör många skor, vilket hon har rätt i oxå. Men jag kan aldrig få nog av dom. Det fick bli dom svarta iaf, eftersom dom passar till allt.
Jag köpte mina älsklingar, åkte hem å kunde inte sluta titta på dom. Så tittar mamma på mejj en stund å ler å säger: Vill du ha dom röda med så köp dom, vi får fixa plats i väskan.
Jag tror jag sken som en sol när hon sa det. Så direkt på morgonen när jag vaknade letade jag fram kvittot för att ringa dom å be dom lägga undan dom röda åt mejj för jag kunde inte åka in till stan förens efter 2 dagar. Det var inga problem minsan, för tjejen förstod hur mycke jag ville ha dom.
 Hon skrattade återigen å undrade var jag skulle packa ner dom, men det var det minsta problemet.
 Nu är både dom svarta å röda älsklingarna mina, å jag kan fortfarande inte sluta kolla på dom. Många tjejer letar efter pojkvänner för att känna sejj älskade, men jag... jag behöver bara mina skor! :)




Kommentarer
skrivet av: zenica

haha, såå rätt! det enda vi behöver här i livet är mat och skor, så har vi inga prolem :D

2008-08-19 @ 13:37:35
skrivet av: Jasa till Zenica

Haha så sant så! MAt å skor kan man inte bråka med :P

2008-08-19 @ 13:47:30
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: GrK

haha. Kan bara säga att detta är så typiskt Jasa :)

Skönt o ha dej tebax Jasoooo

2008-08-19 @ 14:30:37
skrivet av: dragi

du e ju inte klok haha....

2008-08-19 @ 16:58:30
URL: http://dragi.blogg.se/
skrivet av: Jasa

Dragi: Klart jag är det :D

2008-08-19 @ 18:03:06
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: Stana

ååh så fina skor ! :)

2008-08-21 @ 16:01:27
URL: http://stanceek.blogg.se/
skrivet av: Helena

Njaaaeee....alla letar inte bekräftelse för att söka hos en kille (UTAN blir man förälskad- så blir MAN....) och uppmärksamhet söker man med skor kanske? Njae, inte det heller :)



Vet inte redigt vad du menade med den sista meningen... men skorna passar dig ;)



Önskar dig en trevlig weekend.



PussOkram

Helence

2008-08-22 @ 10:45:34
URL: http://zmaj.blogg.se/
skrivet av: tess

så fiiiiiiiiiinaa!!

2008-08-25 @ 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0