GBG-Nytt Jobb-Shopping

Hejj alla trogna läsare!
 
Jag har varit lite lat med att blogga dessa dagar, men här kommer lite uppdatering iaf.
Helgen tillbringade vi med vår kära Tamara, som vi mötte upp i GBG. Ingen av oss var riktigt motiverade för Liseberg, men det var ändå en upplevelse i sejj. Blev åksjuk redan i bilen på väg till GBG så jag kunde då inte åka mycke när vi väl var där, så jag låg på en parkbänk å vilade istället. Måste bara påpeka att jag som älskar att åka allt som finns där, lipade när vi åkte upp swinget eller vad det nu kallas. Jag var inte rädd, för jag har åkt den 2 gånger förra året å tyckte det var jättekul. Men nu mådde jag så dåligt så jag började gråta när man typ hängde å kollade rakt ner. Sen började jag skratta för att jag grät, å sen slutade jag :)
När jag å Tamara hade köpt våra fina, rosa kaninöron, å våra fina rosa mobilsmycken, var vi nöjda å kunde åka hem. Bata vann en giraff som faktiskt fick plats i bilen :D

Väl hemma i Värnamo orkade vi inte göra nåt. Bata var duktig å satte ihop en säng, men jag å Tamara latade oss som vanligt :) Under natten blev det en massa prat innan vi däckade av.
Sen på söndan skulle Tamara hem till Örebro igen, så då var det kramkalas innan hon hoppade på tåget. Men innan hon åkte hem fick hon lyssna på mina utbrott å höra mejj kalla mejj själv för ett äckligt fett :D Japp det är jag i ett nötskal (a)

Såååå, semestern är verkligen slut nu! Idag började jag på mitt nya jobb. Ett nytt dagis, där jag kommer vara kvar till nyår. Starten var väl något seg eftersom det var planeringsdag å jag hade verkligen ingen aning om vad dom satt å pratade om. Så från kl 7-14 satt jag vid bordet å drömde mejj bort samtidigt som jag kämpade emot så inte ögonlocken skulle stängas automatiskt. När första arbetsdagen var över, skulle det firas med en spontan shoppingrunda. En svart kjol å en vit skjorta blev det för min del.
Imon ska jag träffa mina nya ungar, lite nervöst men det ska bli intressant.
Ha det så fint nu så hörs vi snart igen!





Kommentarer
skrivet av: tamara

Tack för en mysig helg, har alltid kul med er!

2008-08-25 @ 21:29:17
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: tamara

Tack för en mysig helg, har alltid kul med er!

2008-08-25 @ 21:29:25
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0