Wiiii

Eftersom det inte längre är nån hemlis (upptäckte jag i Mikas blogg), så kan jag oxå passa på att gratta Magan å Jocke till förlovningen! GRATTIS :) Å grattis till mejj som lyckades hålla tyst om det fast jag ville berätta för alla typ :P Haha inte märkte man ringen på Magans finger i lördags förens hon kom in mitt i allt sjungande (Sing Star) å visade upp fingret med ringen på. Jag slängde iväg micen på en gång å hoppade upp å sa: ÄR DET SAAAANT! Å kramade henne jättehårt när hon sa att det faktiskt var sant att dom förlovat sejj. Man blir så glad när det går bra för ens vänner, det förtjänar ni. En dag kanske jag oxå kommer vara lycklig :)
När man ser på Magan som är förlovad å har en liten son så inser man att vi inte är några små barn längre, även fast man kan tro det ibland. Nya tider...

Kommentarer
skrivet av: Magz

man tackar gullet! du kommer också hitta dig en vacker pojk snart ska du se.. ha de gott. puss puss

2008-04-16 @ 11:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0