Valborg

Planerna för Valborg blev inte av. Vi skulle åka till Jkpg å fira valborg i stadsparken. Minns det sen vi var små hur vackert det var. Men av vissa anledningar så blev det inte av. Till en början var jag rätt sur, men sen fick det vara. Jag å brorsan bestämde oss för att promenera till stan å kolla in majbrasan. Hördes med Lalla på msn strax innan vi skulle gå å kom fram till att hon ska hänga på. Så vi möttes på stan å tog en fika, en latte blev det för mejj. Å när vi skulle gå beställde jag en till latte, sen gick vi till Åbroparken å satte oss vid vattnet å väntade in att brasan skulle tändas. Nån minut senare kommer det fram en kille till oss å presenterar sejj å säger glatt att han fotade oss lite spontant utan att vi märkte det. Killen jobbar för Värnamo Nyheter, så han var där å fotade å ville ha våra namn. Så WOHOOO jag kommer vara med i tidningen, jag är en kändis :D haha vi fick se kortet å det såg lagom roligt ut. Men den bjuder jag på :) Frusna blev vi, men till slut kom brasan igång. Väldigt fint var det, men bäst var det när fyrverkerierna drog igång. Älskar lukten av fyrverkerier :D Sen skulle vi dra till fiket igen å där träffade vi på Heken. Gav honom en stor kram å gratulerade honom till förlovningen. Sen kom vi in på gamla minnen å skrattade gott åt det. Vi var grannar med Lalla å Heken+ resten av deras familj i mååånga år. Så vi har känt varandra sen vi var små. Dom har alltid varit mina favvo-albaner :) Har saknat er ska ni veta. Vi skildes åt där med syskonen Shatri , å brorsan å jag promenerade vidare genom stan där vi träffade på Azra, oxå en vän sen många år tillbaka. Vi är grannar nu med men ändå har man inte träffat henne på länge. Kul å snacka ut å driva som förr i tiden. Detta behövde jag ikväll. Inga planer, inga förväntningar, men ändå hade jag kul.
Å seee där, ännu ett happy-inlägg :) Nu blir det läggdags iaf, gonatt!

     

1. Jag strax innan avgång till stan
2. Jag å Lallisen fikar loss
3. Brorsan, jag å Lalla sitter å väntar på att Maj-brasan tänds
4. Syskonen Shatri-Gullepluttiga dom är
5. Jag å Heken- Värsta rolig man ser ut på kortet, men får bjuda på det med.
6. Den omtalade Maj-brasan. Bilden är inte den bästa men man ser att det brinner.

Kommentarer
skrivet av: dragi

d var verkligen en trevlig kväll denna valborg! man blir alldeles glad inombords hehe....nu ska man sova så man e fint nyponfräsch imon för jkpg hehe!

2008-04-30 @ 23:56:10
URL: http://www.draguljevic.blogspot.com
skrivet av: valentina

haha. bas tako. men vilken chock jag fick när jag va där i vintras. fiiifan vilken jävla vinter, medans ni knappt hade snö i sverige hade vi storm där nere. jag stannar ungefär ett halvår:) får se hur länge pengarna räcker till.. om jag inte gifter mig där nere som pappa säger;)

2008-05-01 @ 01:40:46
URL: http://valentinaemilia.blogg.se
skrivet av: hek shatri=)

:D så heta vi är jasmina!

2008-05-02 @ 14:51:58
skrivet av: Jasa till hek

Klart vi är heta :D Haha speciellt när du har tryckt ner mitt öga :D Kul å träffa dejj vännen :)

2008-05-02 @ 20:51:12
URL: http://jasaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0