Uppvaktning

Igår fick jag en lysande idé! Jag skulle uppvakta min kära bror. Så efter jobbet svängde jag in til Willys å köpte ett paket Wiener Nougat som han älskar, ett vykort å en trisslott. När jag kom hem slog jag in det i ett fint paket, men inte allt för fint eftersom jag är kass på att slå in presenter. Sen ritade jag en skattkarta å kryssade där skatten är gömd (i hans skafferi), å så klistrade jag fast skattkartan på hans ytterdörr så han skulle se den på en gång när han kom från jobbet. På vykortet skrev jag: Ibland behöver man bli uppvaktad på en helt vanlig dag. Kram från din Syster-Lyster. Haha jag tycker själv jag var rolig när jag gjorde detta å min bror blev väldigt glad när han såg presenten, å tur var väl det. Dock vann han inget på Trisslotten. Haha i vykortet klistrade jag in den bilden på mejj å brorsan när vi var mindre. Den bilden som jag har i det nästsenaste inlägget. Uppvakta era nära å kära på en helt vanlig dag, det kan betyda mer än vad ni tror. Å att jag fick min bror att må lite bättre för stunden iaf, tycker jag var en fin present till mejj själv oxå :)
Idag blir det gymnastik efter jobbet men brorsan å Jehona. Haha hur ska detta gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0