Snart kommer han hem...

Efter nästan 3 år så kommer han hem :) Min favvo-Gustavo!  Genom hela gymnasietiden så var det han som alltid fanns där för mejj. Han var den som skrattade med mejj åt allt alla andra inte tyckte var roligt, men som vi tyckte var världens roligaste. Han var den som satt med mejj i kafeterian å tröstade mejj när jag var lessen. Vi kunde sitta i skolan till kl 18.00 varje dag å prata om exakt allt, enda tills vaktmästaren kom å skulle låsa skolan. Vi gjorde dom mest dumma sakerna som man kunde göra... Mååååånga minnen har vi från den tiden. Sen efter min student kom nyheten att han skulle flytta till Chile. Först trodde jag inte på det, utan trodde att det bara var nåt han sa. Men så kom den dagen då han verkligen flyttade. Å kvällen innan hade vi picknick i parken som ett avslut på nåt underbart. Många tårar blev det den dagen. Nu nästan 3 år efter så kommer glädjetårarna. Nu är det dags att ta igen alla dessa år. Fy faaan vad jag har saknat dejj!

image492

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0