Shoppingrunda i jkpg

Lördagen började med att Magan ringde mejj kl 8.25 fast jag hade tänkt mejj att gå upp kl 9.00. Vi pratade en stund å sen tyckte jag inte att det var någon idé att ligga kvar i sängen, så jag gick upp å fixade mejj. Kl 10 skulle vi åka till Gislaved å plocka upp Magan å Hugo å sen skulle vi vidare till Jönköping. Bata skulle bada på rosenlundsbadet med sina vänner å jag å Magan skulle leta efter kläder till Hugos dop, fast jag hela dagen gick å sa Magans dop,haha. Först när vi hade åkt runt 16 km från gvd så visade det sejj att brorsan hade glömt badkläderna i vår bil, eftersom vi åkte med Magans å Jockes. Så det var till att vända å åka tillbaka å hämta dom. Lagom segt kändes det... Sen bara en liten bit utanför Jkpg så inser jag nåt ännu dummare: Jag glömde mitt VISA-kort i min andra jacka hemma i Värnamo? Hur dum får man vara? Gick ju inte att åka hela vägen tillbaka nu för att hämta det. Så jag fick ta brorsans VISA-kort å sen överföra dom pengarna jag slösat.

Vi lämnade av brorsan å sen åkte vi till stan å första affären vi gick in i, där hittade jag hela outfiten till dopet. Kalassött tycker jag å är mer än nöjd :) Sen så fyndade jag å Magan smycken på Glitter. 75% rabbat på en massa fina smycken, det gillade vi :D Sen åt vi på SUBWAY *älskar* Skulle kunna äta där varje dag. Efter rundan på stan så åkte vi till A6, då hade brorsan redan badat klart. Så vi mötte upp honom å gick runt lite i affärerna där. Där hittade jag även ett par svarta pumps till dopet. Inte alltför hög klack, å det tycker
jag var rätt skönt :D Efter denna långa dagen var vi rätt slut å ville åka hem. Till Gislaved hos Magan det vill säga.

Strax innan vi var framme i Gvd, blev jag å Magan något otroligt kaffesugna. Jag som inte ens dricker kaffe.. Men igår tyckte jag det skulle sitta fint. Så när vi kom hem till dom så fixade Magan kaffe, å Jocke upptäckte att det inte fanns någon mjölk. Så jag å Magan åkte till Kvantum för att köpa mjölk. Å så köpte vi bananer å blockchoklad med. Magans härliga idé.. Snitta upp bananerna å lägga i blockchoklad å sen i ugnen så att den skulle smälta. Gudomligt gott var det :D Sen skulle Hugo nattas, å det tyckte bata var jättekul så det fick han göra. Medans vi kvinnor var i köket å fixade. Vi provade dessutom kläder till dopet å var rätt nöjda med det vi valde ut. Sen var det till att åka hem till Värnamo å sova. En helhärlig dag var det verkligen... Det som gjorde dagen perfekt var Hugos underbara skratt. Man blir så lycklig när han är med :D


Kommentarer
skrivet av: laki

vad söta ni är! lever jkpg? iihi

2008-04-06 @ 20:34:53
URL: http://lakistar.blogg.se
skrivet av: Till Laki

Vi är alltid söta :D Japp jkpg lever, men det är inte samma sak utan dejj :(

2008-04-06 @ 21:57:09
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: laki

ingen fest utan laki (alki) ingen stad utan laki :P **Ego varning**

2008-04-07 @ 18:22:10
URL: http://lakistar.blogg.se
skrivet av: Magz

Tjennis aa du de va en helt underbar dag.. hemskt roligt och trippa omkring.. man borde igentligen hitta på sånt hät oftare.. de tycker jag allt.. de med dopkläderna kommer vi nog hinna ändra oss 15 ggr innan den dagen kommer..=) ha de gott puss puss

2008-04-15 @ 14:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0