Nu var det min tur...

...att bli uppvaktad! Skulle ju med på träning med brorsan å Jehona, men när jag fick reda på att passet är 1.5 timme lång så fick jag smått panik. Ska lägga mejj kl 21 å skulle inte hinna med att duscha, föna å platta håret. kl 4.45 ska jag upp. Anyways... Så frågade brorsan om jag kunde möta upp honom vid garaget för att han hade nåt till mejj. Så det gjorde jag å då fick jag ett megastort kuvert. Kan det vara strl A3? Eller är det A6? Haha minns inte sånt, men det är mindre viktigt. Ni kan inte ana vad jag fick asså. Eller jo det kan ni nog nu för ni ser förmodligen bilden ju. Så MYCKET bättre present än vad brorsan fick igår. Jag fick en affisch på NOVAK DJOKOVIC! OMAGAAAD, det jag önskat mejj så länge. Så nu har jag satt upp den på min garderob precis framför min säng. Novak kommer vara det första jag ser när jag vaknar varje morgon. Snacka om bra start på dagen :D Tack så mycket broooor, du har gjort din syster-lyster väldigt glad :D



image454

Kommentarer
skrivet av: Alexandra

åh :) vilken underbar present för/till dig! novak är ju your love [v]

2008-04-17 @ 21:56:59
URL: http://alfi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0