När ska det vända?

Nu har jag öppnat upp mejj å sagt det jag behövde säga. Visste att det skulle sluta så här, men det blev för mycke att hålla det inom sejj. Det exploderade inom mejj till slut. Nu har jag lättat på hjärtat, men ändå känns det som att jag förlorat en viktig bit, en bit som var en del av mejj. Men man måste respektera andras val...Jag är själv trött på att bara blogga om negativa saker. Jag önskar jag hade glada saker att blogga om. Minns när jag jämt fick beröm för hur bra jag skriver å att min blogg är så rolig att läsa, vill att det ska vara så igen. Jag vill att det ska vända nu, å jag ska kämpa för att det ska göra det. Även om det blir i helt nya banor, för det är nog det som är meningen. Vara fast i det förflutna eller öppna nya vägar å möjligheter? Visst det är svårt, men många svarar nog samma sak på den frågan.
Nu får det räcka för den här gången... Spännande å se vad som kommer härnäst. Trevlig valborg på er, min blev iaf inte som planerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0