Mischko

Igår när jag kom hem från jobbet så säger mamma: Kolla i tvättkorgen, jag slängde i din tvätt men vet inte om den behöver tvättas. Ja men vaffö slängde du in det i tvättkorgen då innan jag kom hem undrade jag, men gick ändå till badrummet för att titta efter. Då upptäcker jag nåt som rör sejj å blev livrädd. Sen var min första tanke: Nä inte en kattunge igen väl? Men så kikade jag ner i tvättkorgen å där ligger världens minsta lilla harunge. Kan inte varit gammal alls. Då hade min OSMARTA far hittat harungen vid bilden precis när han skulle hem från jobbet. Så tog han med sejj den till oss för att visa den å sen typ slänga honom i skogen. Fyyyy vad lessen jag blev... För harmamman vill inte ha harungen längre om den varit i kontakt med människor. Höll honom jättelänge å sen gick jag å mamma med honom till skogen för att lämna honom där. Både jag å mamma var inte långt ifrån att börja gråta för att vi tyckte så synd om honom. Vilken underbar varelse. Hoppas du lever fortfarande sötnos. Jag å mamma döpte honom till Mischko. På så kort tid blev jag helt förälskad i det lilla djuret, så kan inte ens förstår hur det kan finnas människor som inte tycker om djur. FYYY på er!

Saknar dejj Mischko :(

image500

Kommentarer
skrivet av: GrK

Asså...Titta bara på d där vackra ögonen :(
så oskyldiga...

2008-04-29 @ 22:22:22
skrivet av: Alexandra

Först trodde jag du hade fått en kanin :) men sen blev jag :( ju

2008-04-30 @ 15:56:58
URL: http://alfi.bloggspace.se
skrivet av: Helena B

vafö ringde ni inte de där nret man ringer om man hittat vilda djur..inte fö o va taskig: men d e sant som du säger: mamma kmr inte vela ha tbax den..

hehe ja hade oxå 2 kaniner en gång, sishko o mishko=P

Puss

2008-04-30 @ 22:59:31
skrivet av: Jasa till Helena

Vi hade ingen aning om vart man ringer.. Vi får helt enkelt be för att den klarar sejj. så är det när man inte har en pappa som vet bättre... Misho är hur sött som helst. Skaffar jag nåt djur igen,ska den heta så :D

2008-04-30 @ 23:07:59
URL: http://jasaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0