Göteborg-Jasa,Bata,Tamara & Kriss

Igår åkte jag å brorsan till strålande Göteborg. Först var det mulet å vi blev lite deppiga eftersom vi hoppades på lika fint väder som vi hade dagen innan. Men vår besvikelse varade inte länge som tur var. Blev strålande fint väder sen. På väg till GBG svängde vi in till GVD hos Magan för att lämna av presenten vi köpt till Hugo. Världens sötaste dojjor med svenska flaggan på :D
 
Sen åkte vi vidare till Jööötebååårg. Runt 12 träffade vi Tamara i Nordstan å sen gick vi runt i affärerna där å glodde. Hittade väääärldens finaste skor som jag bara var TVUNGEN att köpa. Fanns i grå å rosa färg... Ville egentligen ha dom gråa för dom passar till allt med fanns bara rosa i strl 36 så det fick bli dom. Men sen gick vi vidare till nästa HM å då hittade jag dom gråa i min strl å ville byta men då var jag tvungena att gå tillbaka till bilen å hämta dom andra skorna. Men vad gör man inte för ett par skor typ? Så nu har jag dom gråa å jag kan inte sluta kolla på dom. 10.5 cm hög klack, haha kul det kommer bli att gå runt i dom nere i jugge. Komma hem till Sverige med kryckor,haha.

Seeeen så hörde jag av mejj till GrK-BrK A.K.A Kriss å frågade om han hade lust att träffa mejj. Tro fan att han hade det :) Så runt 14.30 mötte vi upp honom å hade kramkalas :D Sen så ville jag ha MAT å gnällde hela tiden hur hungrig jag var. Tog oss en timme typ att bestämma vad vi skulle äta å till slut blev det Mc Donalds. Min hamburgare slank ner på nolltid medans Kriss inte ens åt upp halva. Mes :P Sen så satt det nåra juggezigenare bakom oss som vi hade väldigt kul åt. Dom hade med sejj egen fika till Donkan... Haha seriöst, pinigt värre. Riktiga juggekakor hade dom med sejj å Cola från Lidl. Sen skulle dom väl ha kalas åt en unge där som hade en vit klänning med en massa krimskrams på å inte nog med det: Ungen hade en PRESENTROSETT i håret. HAHA  jag kunde inte sluta skratta åt det...stackars barn!
 
Efter att vi blivit mätta å belåtna promenerade vi därifrån å drev runt. Satte oss i EMO-trappan som Kriss kallade den (det var den va?) Tydligen heter den Lejontrappan oxå. Vi satte oss längt ner vid vattnet å jag ba kände en äcklig känsla genom hela kroppen när jag skulle sätta mejj ner. Tänk å ramla ner där... Fy bullen vad läskigt. Mysigt var det, men jag plågades av en hemsk huvudvärk. Brorsan fick ragga huvudvärkstabletter åt mejj, men dom han frågade fattade inte svenska. Så där kom räddaren i nöden, nån tjej som hörde att vi behövde huvudvärkstabletter. Så kom hon fram med nåra guloranga piller. Det gjorde så ont så jag brydde mejj inte om det var värktabletter eller knark, jag tog dom ändå. Till er information så var det voltaren :D Men jaaa jag fick en energikick efteråt så man vet aldrig, haha.  Tack snälla rara främling för tabletterna! Nää men det var en helt underbar dag. Tamara blev retad för att hon pratar så långsamt å Kriss blev retad för slemmet han spottade på sin sko som sen vägrade lossna. Å syskonen Draguljevic skrattar som galna som vanligt. Haha aaaw Krissen, du ska inte skämmas för slemmet. Kunde ha varit värre :P Vi avslutade vår roliga dag med en fika på Condeco (var det rättstavat?) Drack världens godaste latte. Där skulle jag hänga varje dag om jag bodde där :D Vill tacka er alla för en underbar dag. Så kul har jag inte haft på ett tag, å med tanke på allt som pågår så behövde jag verkligen komma bort lite å ha det skojj. Ni är guld värda. Saknar Tamar å Kriss redan.
Måste ju dessutom nämna att jag såg en kändis..WOHOOO.. Mohamed Said såg jag. Förmodligen säger det er inte så mycke. Det är killen som spelar Karim i Andra Avenyn. Å jag är ju ett stort fan av den serien så jag såg ut som en liten unge som precis sett en idol, när brorsan sa att jag ska kolla vem som sitter på bänken till höger om mejj. Haha borde frågat om autograf ju... Nästa gång :P  Där är han, längst till vänster!
 
 

                             

  

Kommentarer
skrivet av: tamara

Staden, vädret och sällskapet gjorde min dag. JAG TACKAR

2008-04-21 @ 13:37:32
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Jasa till Tamara

Jag säger detsamma :) Måste göras om. Om inte i GBG så i Örebro :)

2008-04-21 @ 13:43:19
URL: http://jasaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0