Gluposti!

Eftersom det är så poppis med listor så kommer jag oxå med en här. dom är iofs på jugge så synd för er som inte fattar. Går ut på att man ska blanda låtarna i musikspelaren å efter varje fråga byta låt å skriva ner den som svar. Vi gör ett försök.

Jel ce sve biti uredu?
Amadeus Band- Dozvoli mi da te zaboravim
Kako te tvoji drugari gledaju?
Divlje jagode- Motori (Yes, jag är en MC-tjej haha)
Hoces se udati?
Ceca- Idealno losa (Idealna zena znaci :P )
Pesma o tvojoj najboljoj drugarici?
Ana Kokic- Od jednom
Prica tvog zivota?
Riblja Corba- Srbija (Haha klockren)
Kako ti bilo u srednjoj skoli?
Sasa Matic- Pogresna (HAHAHA)
Kako mozes da nastavis u zivotu?
Seka Aleksic- Hirosima
Sta je najbolje sa tvojim drugarima?
Anica Milenkovic- Moja sreca netraje (Jo det lät ju verkligen positivt)
Kako ces veceras da provedes?
Ivana Jordan- Bomba (Mer eller mindre ja, MINST sagt)
Koja pesma podseca na tebe?
Dara Bubamara- Dobro jutro nikome ( Pa da znas, haha)
Kako ti ide zivot?
Tose Proeski- Oj devojce ti Tetovsko jabolce ( Da ja sam postala makedonce iz Tetovo :D )
Koju pesmu ce ti pustiti na tvoju sahranu?
Cira- Volim piti i ljubiti (Haha bas ce biti vesela sahrana bar)
Koju vrednost imas u svetu?
Danijela Vranic- Da nevidi ona
Hoces li imati dobar zivot?
Dara Bubamara- Golube
Sta misle tvoji drugari o tebe?
Tose Proeski- Cija si ( Haha eee do moga...)
Ima li neko ko te zeli?
Dragana Mirkovic- Luce moje (Bas nema nikakog smisla)
Kako da zadovoljim samu sebe?
Zeljko Samardzic- Ohladi ( Najboljeeee tako :D )
Sta trebas uraditi u zivotu?
Dram n´zez- Dunav (HAHAHAH det är det längsta more jag kommer komma asså)
Jel ces ikad imati decu?
Ceca- Manta, manta (Haha kad napravim neku glupost? I don't think so)


Kommentarer
skrivet av: valentina

ma samo mi kradi iz mog blogga;) haha. salim se.. visst va den rolig?

2008-04-24 @ 22:31:11
URL: http://valentinaemilia.blogg.se
skrivet av: valentina

ja, absolut.. när man ändå inte har nåt bättre för sig u ovu prokletu zemlju. haha.. ko ti decko? :)

2008-04-25 @ 14:49:04
URL: http://valentinaemilia.blogg.se
skrivet av: valentina

hahaha! nemanja och sasa kovacevic hade man inte tackat nej till :) jag känner ju sasa kovacevics bästa kompis. han kanske borde presentera mig för honom;) så får jag väl överlåta nemanja till dig.
ides za jugu na leto?

2008-04-25 @ 18:51:23
URL: http://valentinaemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0