Glasögon-Jasa

Idag gott folk.. Idag gick jag ut med mina glasögon för första gången sen jag var 16 år. Har sen dess bara använt linser. När jag var en glasögon-tjej så var jag väldigt osäker å gömde mejj typ för allt å alla. Så fort kameran var framme så drog jag av mejj glasögonen snabbare än blixten. Så när jag skaffade linserna vände det helt å jag blev en helt ny människa som vågade synas å höras.. Men nu har jag kommit fram till att man kan se riktigt snygg ut i glasögon med. Beror ju på vilka bågar man har, å mina var inte det minsta fina. Jag bokade tid för synundersökning, för nu har jag bestämt mejj för att skaffa nya, snygga glasögon. Optikern sa att jag var tvungen att gå utan linser helst nåra timmar innan undersökningen. Men eftersom jag ser väääldigt dåligt så bestämde jag att ta på mejj mina gamla glasögon på väg dit å skita i vad andra tycker. Jaa jag hann komma en bit på vägen men sen skrattade brorsan åt mejj så jag tog av mejj dom å fortsatte blind genom apoteket å stan. Kunde nästan nudda med näsan vid kortmaskinen för att jag skulle se vad det stod. Å kände mejj tvungen att förklara både på apoteket å fiket att jag inte såg något utan linser. Dom skrattade lite gott åt det å sa att dom nästan förstod det. Väl hos optikern visade det sejj att min syn blivit pyttelite bättre. Inget som gör nån större skillnad men lyckan var stor hos mejj :) Nu återstår det bara att välja bågar. Självklart har jag fastnat för dom dyraste men jag får tänka på saken lite till å be andra om smakråd. Nu mina kära vänner, nu ska ni få se hur jag såg ut idag med mina gamla glasisar som följde mejj genom högstadiet å första året på gymnasiet. Detta bjuder jag på :)

image491

Kommentarer
skrivet av: tamara

Du är jättevacker i glasögon! Önskar att jag använde mina flitigare, jag som till och med har två par liksom!

2008-04-21 @ 21:24:03
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: laki

HOT STUFF!!!

2008-04-22 @ 11:16:41
URL: http://lakistar.blogg.se
skrivet av: Alexandra

Skojar du eller?!?! Den som skrattar förtjänar samar!! :) Haha nae men..du ser jäätebra ut i glasögon, själv önskar jag att jag hade det för det ser så jekla sofistikerat och snyggt ut. Så bär dina glasögon med stolthet!!

2008-04-22 @ 17:44:23
URL: http://alfi.bloggspace.se
skrivet av: Sabince

haha din apa du e söt :$

2008-04-29 @ 16:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0