Radera Dejj Ur Mitt Minne?

Jag trodde det värsta var över... Trodde jag mådde bra å var stolt över mejj sj för att jag tog detta så pass bra.

Men ikväll kom reaktionerna. Nåt tryckte till hjärtat å jag kunde inte andas,jag drog djupa andetag för att försöka få i mejj lite luft. Det blev helt suddigt framför ögonen å jag kände den äckliga gråten i halsen å jag upptäckte att det var stora,tunga tårar som rann ner för mina kinder. Nu insåg jag att på så kort tid hade jag börjat gilla någon så starkt å det kändes så rätt,trots att det var så långt bort.

 Men på en sekund är allt borta... Jag ville avsluta det som fick mejj må så bra, på ett bra sätt. Jag tar upp mobilen,börjar skriva ett sms: Tack för att du tog hit lyckan i mitt liv,om så för bara för en kort stund. Sänd sms: Pavle.... Skickat! Förvånadsvärt: Meddelande mottaget: Pavle! Jag öppnar smset å läser: Det var så lite så, men allt är ditt fel! cao!
Jag blir chockad å bara stirrar i mobilen.. Hur fan kan allt vara mitt fel när jag var den som kämpade å var beredd för att göra allt.

Skärpning! Vem fan är det jag gråter för? Jag vet att han inte är värd det, men det är ändå så svårt att låta bli. Jag vill inte vara jobbig å gnälla, men det känns så bra att skriva om det. På nåt konstigt sätt så hjälper det. För jag har ändå inte den orken att prata med mina vänner om det. Vet att bara fler tårar skulle komma då.

Jag tycker jag var modig för jag tog det stora steget att radera hans nummer från min mobil innan. Men nu är frågan: Hur fan ska jag radera honom från minnet? Jag vill bara glömma allt,vill vrida tillbaka tiden, men det går inte :( Från att 23e Juni var den lyckligaste dagen som även var min födelsedag, så blev det helt plötsligt ett svart minne. Inte allt självklart... Men hade jag inte träffat dejj då, då hade jag inte suttit här å bloggat med tårarna i ögonen, om denna sorgliga berättelse.

När ska allt vända? När ska det sluta lyckligt för en gång skull?

Vår låt..Det är verkligen vår låt. Å allt stämmer:


Ostao je bele zore trag
odlazis, a tako si mi drag
mirim se sa tim, s' tobom gubim sve
jos me bole zadnje reci te

Ref.
Zagrli me ti i oprosti mi
stegni srce, nemoj plakati

Jedno drugom smo bili sve
prva ljubav, sreca i prolece
sada proslo je, proslo sve

Jedno drugom smo bili sve
prva ljubav, sreca i prolece
sada proslo je, shvati molim te

U tvom srcu umrlo je sve
nema vise mesta za mene
ljubavi ce, znam, biti i bez nas
nisi tu al' jos ti cujem glas

Ref.

Umorna i budna cekam dan
k'o da s' tobom ode i moj san
tuzne pesme stih sad mi znaci sve
i kroz pesmu cujem reci te


Svårt att tro att käelek existerar efter nåt sånt här. Men man måste kämpa sejj uppåt. Nån som ska kämpa med mejj?


ZAPEVAJTE SAMNOM!


Kommentarer
skrivet av: Mika

Ohh Jaso Jaso.. Sad je tek pokazao da tebe ni sekunde nije bio vredan. Da je znao i hteo da te cuva imao bi te. Ahh dessa popovi.. Var inte lessen. Imas mene uvek :)) Pussam

2007-09-04 @ 11:22:24
URL: http://mika85.blogg.se
skrivet av: Till Mika

Aaa min underbara veeen..Jag inser sj att han inte är värd mejj.Men det gör ont kad pravi budalu od mene å påstår att allt är mitt fel. Malo sam lessen sad,ali det går över.Jer najvaznije je da imam tebe :) pussam

2007-09-04 @ 12:21:43
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: DINCI

JASO
TI VRIJEDIS MNOGO VISE NEGO ON I ZNAM DA MOZES DA DOBIJES BILO KOGA JER SI LIJEPA I PAMETNMA..ON NIJE VRIJEDAN TEBE I TVOJIH SUZA. PRAVA LJUBAV DODJE KAD SE NAJMANJE NADAS. PUSTI SVE I GLAVU GORE I ZNAJ DA SI BOLJA OD NJEGA NA SVE MOGUCE NACINE:D NEMOJ TROSITI VRIJEME NA NEKOG KO TE NIJE VRIJEDAN.

2007-09-04 @ 14:23:06
skrivet av: din laki

hur du ska radera han - UMGåS ME MEJ SOM NI GJORDE IDAG!!! TACK FÖR IKVÄLL _ BÄSTA!!!!!!!!

2007-09-04 @ 20:14:22
URL: http://lakistar.blogg.se
skrivet av: din laki

hur du ska radera han - UMGåS ME MEJ SOM NI GJORDE IDAG!!! TACK FÖR IKVÄLL _ BÄSTA!!!!!!!!

2007-09-04 @ 20:14:44
URL: http://lakistar.blogg.se
skrivet av: Till min Laki

Ti si lek za moju slomljenu dusu =) Hade superkul i vårt vardagsrum ikväll.Precis det jag behövde..You always make me happy =) Tack för ikväll bejb...

2007-09-04 @ 21:16:15
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: tamara

be strong, hugs and kisses.

2007-09-04 @ 21:56:49
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Till Bästaste Tamara

Det ska jag vara..Jag är tacksam för att jag har er som stöd så det gör mejj starkare :) puss å kram min Tamar-banan :D

2007-09-04 @ 23:20:23
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: tamarr

tamar-banan, fyfan vad skön!

2007-09-05 @ 21:15:26
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0