Inspiration!

Idag fick jag den bästa komplimangen på länge! "Fan vad bra du är på att skriva!" . Det kom som en överraskning måste jag säga. Själv tycker jag att min blogg alltid verkar så tråkig å inte speciellt välskriven. Sen får man höra något så fint å bra, å då blir man inspirerad till att skriva ännu mer. Och det vill jag absolut göra! tack ska du ha Ati, som fick mejj att växa en liten bit där.
 Så frågan är vad ska man skriva om?  Situationen runt om i världen? Dom svältande barnen i Afrika! Rasismen? Finns så mycket att skriva om, men ändå på något vis så tycker jag mest om att skriva om det som händer runtomkring mejj, skriva om det jag känner. Visa med ord vad mina nära å kära betyder för mejj.
 Den senaste tiden har jag blivit väldigt intresserad av sport oxå. Att jag gillar fotboll är ju ingen nyhet, men nu har jag fastnat för tennisen oxå. Ja, mest för det serbiska stjärnskottet Novak Djokovic, det erkänner jag. Men är man sådan som jag, som inte har mycket annat att göra, då kan det mesta bli intressant.
 Därför vore det nog dags  att jag bestämmer mejj för vad jag vill göra av mitt liv. Men det är väldigt svårt när man i den ena stunden vill göra en sak, å i den andra stunden en annan sak. Men som man får höra av dom äldre som sägs vara klokare å visare: Du är fortfarande ung, du har hela livet framför dejj, å du har gott om tid att bestämma dejj för vad du vill göra i livet. Det må vara så, men snart vill jag ändå bestämma mejj för vad jag vill göra.
 Nu tycker jag att det räcker för mejj för den här gången. Men var så säkra att jag kommer tillbaka väldigt snart. Glöm inte att kommentera!

image158

Kommentarer
skrivet av: din bitch laki

skriv på babe - den bästa terapin ever!!!! när spelar killen ikväll? tennisen då va

2007-09-09 @ 19:41:16
URL: http://lakistar.blogg.se
skrivet av: Till min bitch Laki

HAha jaa faktiskt så är det :D Nole Djoko spelar kl 22.00 ikväll :D

2007-09-09 @ 19:42:29
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: tamara

håller med, ser helst att du skriver två-tre inlägg om dagen om det inte är för mycket begärt, haha!

2007-09-11 @ 10:16:44
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Till Tamara

Hahah aa om jag ändå hade haft nåt att skriva om med :P

2007-09-11 @ 14:34:17
URL: http://draguljevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0