En lååååång,lååång dag...

Ööööh, jag tror jag däckar av snart,haha... Inatt lyckades jag inte somna en enda gång. Hela natten gick med att jag kollade hur mycke klockan var. Å sist jag kollade var kl 03.40 ungefär, då gav jag upp å orkade inte kolla fler gånger. Hade inte somnat ännu. Jag vred å vände på mejj, om å om igen i flera timmar. Jag la goseapan (Mr T, du vet vilken jag menar) under huvudet, för då brukar jag somna snabbt. Men nejj då, inte ens det funkade. Strax innan kl 6 så hoppade jag till, hade exakt den känslan som man är nere i jugge. Då man hör att det finns ett kryp i rummet, hur krypet klättrar upp för väggen. Sen blir det tyst i ungefär 1 sekund, å så hör man hur det äckliga krypet faller ner på marken. Ryser av obehag bara jag tänker på det. Men så var det klockan 6 imorse, jag hörde exakt det ljudet. Som en reflex, så var jag uppe ur sängen, tände lampan å tog tag mina mindre charmiga glasögon för att jag skulle se nåt. Som i en skräckfilm stod jag där knäpptyst å såg mejj runt om i rummet, letade efter den jäveln som hade skrämt mejj så. Men ingen liten jävel syntes till... I ungefär 2 minuter stod jag där helt stilla å tittade runt i rummet, utan att hitta skurken. Yeah, jag gav upp, la mejj i sängen på rygg, knäpptyst utan att våga röra mejj. Lyssnade efter krypet men det var så tyst som det bara kunde bli. Nää nu vågade jag inte ens försöka somna för att jag visste att nånstans i mitt rum fanns den lilla jäveln. Det var bara till att ligga så stilla som jag bara kunde, tills brodern drog sejj till jobbet. Lika fort som han stängde ytterdörren så var jag uppe på fötterna å tog mejj till hans rum, å la mejj lugnt i hans säng för att kl 6.40 försöka få mejj lite sömn. Men icke sa Nicke, kl 8.10 kunde jag inte kämpa mer för att somna. Jag tog mejj upp då, bäddade både min å brorsans säng å sen satte mejj vid datorn å lekte den datornörden jag egentligen är. By the way, jag hittade den lilla skurken. det var en äcklig gul,torr fjäril. Vet ni vad jag gjorde? I killed it! Moahahaha... Sen spolade jag ner skurken i toaletten. Då kände jag mejj lycklig :)

Fram till kl 11.00 satt jag å längtade efter min Mc Donalds-latte, som jag längtat efter i 2 dagar. Jag fick den till slut... Jag å Mika åkte upp till Donkan å satt där en bra stund å pratade om allt möjligt. Efter det drog vi oss till eko så jag kunde köpa min hårfärg. Imon får ni se resultatet :P Iaf så får jag ett mess av Miki från Gislaved, där det står att jag ska ringa upp honom. Visste redan vad han ville, men jag gjorde som han sa... Efter att det hade tutat upptaget några gånger, ringde han istället upp mejj: Vill du göra mejj sällskap på Mc Donalds, frågar han. Aja jag har precis varit där, men det har blivit lite av en tradition att han alltid ringer mejj å frågar om jag ska med. Snäll som jag är så hänger jag på. Traditioner ska inte brytas ju :P När vi väl kom upp till Donkan klagade vi båda två. Från mejj fick man höra: Jag kommer däcka av när jag kommer hem! Å från honom fick man höra: Jag vill inte jobba! Haha han sa en väldigt rolig grej som fick mejj att vakna till: Tänk om man kunde utbilda sejj till att vara arbetslös! Jaa du Miki min vän, den utbildningen behöver inte vi iaf. Men hade det varit så att det hade funnits en sådan utbildning, hade vi väl varit först med att gå den :P Efter det kläckte vi en å annan elak kommentar å dessutom skrattade omoget åt det med. Men jaa skojj var det ändå... Efter att jag å min trogna Mc Donalds-polare hade skiljts åt, ägnade jag mejj åt att dega i sängen, som tyvärr har blivit en vana. Fast den vanan, har lett till en annan trevlig vana, eller hur Mr T? :)
 
image161 <---Miki, min Mc Donalds-polare :)

Nu mina trogna bloggläsare, nu är kl 21.12 å jag funderar seriöst på att krypa ner i sängen å hoppas att denna natten ger mejj mer sömn än förra. Puss å kram på er!

Kommentarer
skrivet av: tamarrr

mcdonalds är nyttigt och bra!

2007-09-18 @ 22:17:51
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Till Tamarr

Haha så klart det är :) Dock åt jag inget första gången..Då drack jag bara latte :D posle sam jela 2 plejskavice sa sirom haha

2007-09-18 @ 22:47:10
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: tamarr

HAHAHAHAHA, jag dör "dve pleskavice sa sirom = cheeseburgare" DÖR!

2007-09-19 @ 14:47:04
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: tamarrr

du ba PLEJSKAVICE jag ba PLESKAVICE... PLJESKAVICE JEBOTE

2007-09-19 @ 14:50:22
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Till Tamarr

Hahahha så lättroad du är Tamara :P Serbiska 2 för båda oss :P

2007-09-19 @ 22:28:22
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: laki - fan jag skriver jämt ALKI *skratt

håret blev skitbra! Kul att ni ringde igår! caffelatte haha - bytte som 4 muppar - här, jag kan ta den o den, har jag smakat på din?! HAHA hoppas vi ses nart igen!!!

2007-09-20 @ 16:49:28
URL: http://lakistar.blogg.se
skrivet av: Biatc

Jag kommer däcka av när jag kommer hem! Å från honom fick man höra: Jag vill inte jobba! Haha han sa en väldigt rolig grej som fick mejj att vakna till: Tänk om man kunde utbilda sejj till att vara arbetslös! Jaa du Miki min vän, den utbildningen behöver inte vi iaf. Men hade det varit så att det hade funnits en sådan utbildning, hade vi väl varit först med att gå den :P

svar: HAHAHAHAHAH NI ÄR REDAN SÅNA BITCHES !!

2007-10-22 @ 20:18:39
URL: http://jasaablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0