Det Som Kallas Kärlek

För några dagar sen så hade jag bloggat å skrivit att allt mellan mejj å Pavle är bra å allt funkar som det ska. Tyvärr trodde jag fel. Redan kvällen efter vände allt å jag insåg att det inte var så bra som jag trodde. Men ändå fortsatte jag att hoppas att allt skulle ordna sejj å blir bra. En hel vecka efter det hade gått, men han fortsatte att ignorera mina sms. Började bli orolig att nåt kanske hade hänt. Kom på den grymma ideén att min kära vän Tamara skulle skicka iväg ett sms till honom å kolla hur han mår osv. Hon var inte allt för glad över att göra det, men hon ville ändå hjälpa mejj. Redan en kort stund efter så ringer hon mejj å sa att han svarade på hennes sms. Så speciell å omtyckt jag kände mejj då. Så tjejer om ni har en pojkvän som är präst: Låt er inte luras! Dom kan tydligen vara mycke värre än vissa idioter. Så vad har jag lärt mejj utav detta? Jo att inte lita på en kille även om han är påven eller någon annan högt kyrklig snubbe. Att det egentligen inte är illa alls att vara singel å bara njuta. Visst man kan sakna att veta att man har någon å allt det där med "kärlek", men den STÖRSTA fördelden med att vara singel är att ingen kan såra dejj. Så trots att det gjorde ont, å att han sårade mejj, får jag tänka positivt ändå. Vill tacka mina vänner som varit underbart stöd å kommit med så fina ord som: Du är mycke bättre än honom! Du förtjänar bättre! Det är han som förlorar på det,å inte du! Magans självklara kommentar: Du är så mycke snyggare än honom! Den kommentaren som jag minns mest å som var den som fick mejj att må bäst var min kära kusin Jasas kommentar: Ti sigurno neces od konja na komarca. Nacices boljeg decka al on nece naci bolju devojku. Jag älskar er! Min underbara bror ska oxå ha ett stort tack eftersom han tröstade mejj när jag satt där å försökte berätta att det är slut, utan att gråta... Men ändå lyckades jag inte hålla tårarna borta. Ja se skämmala malkice,haha..
Nu gott folk har ni fått höra min historia om killen som jag trodde var perfekt. Nu får han hitta nån seljanka utan tänder, för han uppskattade inte en sådan diamant som mejj.
Som avslut på mitt inlägg lägger jag in en grym sommarhit som heter: Da ne vidi ona av Danijela Vranic. Början av låten är helt mäktig, exakt så kände jag mejj när jag var med Pavle. Trodde bara att han var lite blyg av sejj. Men nu inser jag vaffö han var som han var. Jag tycker inte illa om honom, men han är långt ifrån samma kille som han var när jag lärde känna honom. Zivot ide dalje...



Kommentarer
skrivet av: ett annat kasnke blivande offer

STOLT ÖVER DEJ! varför måste man lära sej och uttvecklas, och mogna av bara negativa händelser. jag kämpar på... TYCKER OM DEJ!

2007-09-01 @ 16:29:11
URL: http://lakistar.blogg.se
skrivet av: dragi

min underbara suuuster....du kommer hitta en fin pojk en dag....popic förtjänar inte dig anyways!orka med en kille med samma min på varje kort hursom helst...!

2007-09-01 @ 23:25:19
skrivet av: Till Dragi

Hahaha jaa min kära bruuur, du har nog rätt. Thanks for making me laugh :) Hahah "tak fer at du fins"

2007-09-02 @ 12:53:28
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: tamara

jag och dragi har haft "turen" att träffa prästsonen, så när jag säger att du förtjänar någon så mycket bättre än honom, så vet du att jag menar det också. inget dåligt antagande jag gör...

2007-09-02 @ 19:09:18
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0