Oooo Davoreee

Så glad, så glad, så glad
Davor blev när jag nämde honom i bloggen för ett par dagar sen. Så glada, så glada, så glada ni kommer bli nu när jag kommer bjuda på ett riktigt fräscht kort på honom :) Eyecandy? Oh yeah!
Med tanke på att han är en utav mina trogna bloggläsare, så är han mer än värd ett inlägg som bara handlar om honom :) I know you like this Davårääää! Han är lite som jag tror jag, älskar uppmärksamhet...
Sååå scheeeejer, å kanske nån kille: Här har ni något mumsigt att drömma om inatt :P
Blir Davor blyg nu? :) By the way,vill ni ha en dejt med denna puddingen? Säg till, så ska vi se vad vi kan fixa :) Han är inte bara söt, han är miiiiike, miiiiiike snäll oxå!

image221

Kommentarer
skrivet av: Anonym

Den här killen var den snyggaste jag har sett i mitt liv.. ohhhhhhhhhhh sicken kropp, ansikte, utstrålning han har, måste ha en dejt med han.

2007-10-15 @ 21:15:16
skrivet av: Till Anonym

Hur ska vi kunna fixa en dejt när du kallar dejj för Anonym? Lämna namn så ska du få mitt kontonummer sen där du kan betala in en summa. Heeey inget är gratis här i världen, eller hur? :)

2007-10-15 @ 21:26:26
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: lara

jag har egentligen redan lagt ner killfronten (för ett tag) - men den här schnuugingen öppnade porten precis *skratt* vad behöver jag göra? HAHA

2007-10-15 @ 21:48:37
URL: http://lakistar.blogg.se
skrivet av: ljar igen

yft - nu är man ju bara allmänt ytlig!

2007-10-15 @ 21:49:07
skrivet av: Jasa

Får jag anmäla mejj till dejten själv? Jag tycker ju du är så vacker Davoree :D PICK ME! PICK ME! PICK ME! A sad? A sad? A sad? Svara ja eller nejj? :D

2007-10-15 @ 21:49:14
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: Davors Fotograf..

Tro mig tjejer jag har dejtat han o han är inget o ha.. nu när han har blivit en profesionell modell så är han bara dryg, och faktiskt bara intresserad av killar :)..tyvärr // Chino!

2007-10-15 @ 22:12:01
skrivet av: saanjic

så söta ni e ni två.. massa lova t er

2007-10-15 @ 22:18:23
URL: http://saanjic.blogg.se
skrivet av: Till Fotografen Chino

Låt oss tjejer utforska det..Jag tror inte på nåt förens jag sett det med egna ögon :P Å är fallet som du säger, så kommer jag vända på det hela :P Jag är ju trots allt hans drömfru MILOJKA :)

2007-10-15 @ 22:18:47
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: Till Saanjic

Vad säger du gumman, skulle vi vara ett fint par, jag å din baldejt? :) Det tycker jag att vi skulle :P Vi har så fina blåa ögon båda två ju :) Massa love från oss :P

2007-10-15 @ 22:23:14
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: Fotografen Chino

a gör så det är bara du som kommer bli sårad, ingen annan..han krossa mitt hjärta iaf :(...
men skitsamma.. bara jag får Saanjic nu istälelt för davor så e jag nöjd ;)
´hehe

2007-10-15 @ 22:44:33
skrivet av: Elin Kero

Haha alltså det var snyggt kort, men man ser ju fotografen i bakgrunden. Kom in till mig i FasionStudio i sthlm så kan jag ta några kort på dig om du vill. Pengarna går i din fick och inte i min // ElinK

2007-10-16 @ 00:09:41
skrivet av: Fotografen

alltsåå.. de va meningen att man skulle se fotografen, annars hade ju bilden sett ut precis som alla andra som tar såna här bilder;)
kapish? haha :)

2007-10-16 @ 00:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0