GoTT & BlanDat

Sammanfattning av både förra å denna helgen! Sorry för att jag varit så lat med uppdateringen, men ibland blir man bara så trött av att sitta hemma å inte göra något :P

Förra helgen: Splav Estrada? Haha ja det kallas så, men såg ut som nåt helt annat. Dessutom stod det FRYKEN på "fartyget". Anyways... Hela dagen gjorde jag mejj iordning för "båtfesten". Haha spremam se kao za svadbu...Resultatet blev bra tills slut trots att jag hade lust att rycka ur håret. Väl framme i GBG efter en rolig resa med vår mycke duktiga chaufför Mika,så plockade vi upp Ika å åkte till splavic där vi träffade Dejan å Marija. Ja efter ungefär en timme fick vi komma in. Började å slutade segt, men ska ändå inte klaga. För vi hade mer kul än vad vi skulle ha om vi hade suttit hemma. Hey spriten vad billig iaf :) 30 kr för en tequila, dzabe sineee. Vi juggar är ju kända för att tycka om å dricka lite mer.Vissa av oss iaf :)
Öööh jag sov hela vägen till Värnamo, medans bata å Mika babblade på. Det hindrade inte mejj,samo vi pricajte :)

   


Denna helgen: Mamma 50 år! Grattis till kvinnan i mitt liv,du är det bästa som finns. Japp att fylla 50 är nåt stort, tänkte: Nu blir min mamma en gammal tant. Men riktigt så var det inte. Ni som känner min mamma vet att att hon jobbar å sliter så mycke hon bara kan. Hon förtjänade att bli lite bortskämd å ompysslad så vi tog henne till en frisörsalong för både klippning å färgning. Dagen efter var det dags för nästa steg: Dom vaxade  färgade hennes ögonbryn å färgade ögonfransarna. Såg annorlunda ut, men blev jättefint. 10 år yngre såg hon ut å vara fick vi höra. Not bad at all :) Sen var det kalas både igår å idag med vänner å släkt. Konstigt nog så kom födelsedagsbarnet med inte på nåt foto, men ni får se resultatet vid ett annat tillfälle. Tack till er alla som kom, det betyder mycke för mamma :) Så hoppas ni blir nöjda med uppdateringen, å är ni inte det: To bad for you :P

          La Familia (L)

Tina å Katta, bilder på er?? Grattis på födelsedagen Ekorren! :)


Sist men inte minst: Marko har oxå fyllt år. 1 år fyllde min kissemiss i torsdags. Grattis :)



Kommentarer
skrivet av: laki

hih gratta katten från mej oxå :P hoppas vi ses snart ihgen
jag är ledig nästa helg oxå. måste vila du vet ;P det var helt okej på sirsimons - laki hade kläänning - du milde! i was a cute little thing haha. me miss!

2007-10-07 @ 13:25:10
URL: http://lakistar.blogg.se
skrivet av: Till Laki

HAha hoces i da poljubim katten från dejj med? :D Auuu vi får hitta på nåt :) Aaaw Laki i klänning,vad har jag missat :( Laki är alltid a cute little thing.speciellt i dom svarta shortsen som nu för tiden hänger på din rumpa.Vilken tur att du har gott om rumpa då så att dom kan hålla upp shortsen.Annars hade du avrit Laki-Shortslös :) Me miss too!

2007-10-07 @ 13:48:23
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: tamarrr

juggehallonbåten var alltså inte så hallonljuvlig trots allt? då kan jag andas ut för att jag missade det :P

2007-10-07 @ 17:42:33
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Jasa

HAHAHA FAN VAD SEXIG NEGGER

2007-11-04 @ 21:36:56
URL: http://jasaablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0