Aldrig För Mycke Av Nole :)

image211

Märker att vissa börjar få abstinnens när jag inte bloggar. Har varit lite segt dessa dagar så har inte haft mycke att skriva om. Men nuuu såååå...  Ännu en gång Novak Djokovic! :D Never to much of Nole :P Idag vann han ATP-turneringen mot Schweizaren Wawrinka, vem han nu än är. Lost som jag var så fick jag reda om matchen först efter att den var slut, men den verkade ändå inte visas på några utav dom kanalerna som vi har. Man blir bara mer å mer stolt över Nole för varje match som han vinner. Snart kan Federer säga hejj då till titeln som världsbäst, I don't like ju anyway :)

Men hallå köp denna till mejj så älskar jag dejj för evigt :)
image212



Vidare till nästa grej... Lördagskvällen var ju rätt intressant! Vi skulle ha filmkväll hos Mika. Å vi åkte dit men mycke filmtittande blev det inte. Vi kunde inte komma överens om vilken film vi skulle titta på. Jag tyckte alla filmer verkade tråkiga, å envis som jag är så skulle det bli som jag sa. Det slutade med att vi började titta på Crni Gruja, vilket var kul men sen började det pratas alldeles för mycke å då var det ingen som kollade på tvn mer. Massa snack som jag egentligen inte var så insatt i så jag satt mest å glodde. Miko din hladan nes bez pene sa slagom var gudomligt god. Den var som pricken över i:et för att göra kvällen bra :)

Kommentarer
skrivet av: Mika

Ahh Gud så envis.. Inte lika envis som du skulle bli sur iofs haha.. Zato popustamo :D We know you :D Ohh yesss, NES.. Mm så gott.. :D Puss puss

2007-10-14 @ 16:32:14
URL: http://mika85.blogg.se
skrivet av: Till Mika

HAhah näää det krävs mycke för att jag ska bli sur :p Ja sam snäll juu :D Ååååh glömde skriva om smörgåstårtan kl 1 på natten juuu. Småthanaaa..Puss

2007-10-14 @ 16:43:50
URL: http://jasaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0