10 oktober 2007- 1 år sen :)

10 oktober 2006 är ett datum som vi glatt minns. Då Serbien besegrade Sverige med 5-0! Ni som var där, vet vad jag pratar om. Känslan som inte kan beskrivas. Vi sjöng ihop, vi gav våra unga fotbollsgrabbar vårt stöd. Vi visade kärlek å vi visade vår glädje! Vi tog Serbien till Sverige, vi VANN å vi gjorde det med STIL. Någon mer som tänker tillbaka på det då å då å längtar tillbaka till det? För det gör jag, som jag vill att den dagen ska upprepas.

Ja Te Volim, Ja Te Volim, Ja Te Volim Srbijo!
image204

      
5 Komada, 5 Komada To Je Nasa Nada!

Å som avslut på detta inlägget, vill jag passa på å säga hejj till Davor som föredrar att läsa min blogg istället för att kolla på Family Guy. Så HEEEEEJJ DAVÅÅÅÅR :D
Du var oxå på matchen, visst längtar du tillbaka? :) Du kan inte påstå nåt annat :P

Kommentarer
skrivet av: Mika

Ohh, så trevlig den dagen var.. Ihh det var en upplevelse man gärna minns.. :)) Kad li ce opet?? =D

2007-10-10 @ 20:13:04
URL: http://mika85.blogg.se
skrivet av: Alexandra

Åh :) Ja det var ju exakt ett år sedan, kommer ihåg det så bra. Du påminde mig med. Var ju inte där så det är inte samma känsla men det var dan innan jag skulle till sthlm med klassen och en annan kompis hade "mobbat" mig för Sverige hade vunnit så när Serbien vann tillägnade jag en del av min blogg till honom med aftonbladsartikel om vinsten... payback. Och alla från Serbien skickade massa sms om matchen och vinsten och ja...=) härligt att läsa i din blogg iaf.

2007-10-10 @ 20:26:51
skrivet av: Till Alexandra

Hehe som det kan bli va.. Jag minns oxå flera så kallade serber som vägrade åka dit å kolla på matchen bara för att vi förlorade på hemmaplan. Men ack som dom ångrade sejj när vi vände å vann med 5-0. Det var verkligen en minnesvärd dag :) Vet inte vem du är men kul att du hittade till min blogg :)

2007-10-10 @ 21:07:22
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: dragi

oh den dagen va så kul....o hur vi förberedde oss kvällen innan haha...tur att man valde en diskretare målning i ansiktet än den jag hade kvällen innan haha! men hallå where´s my tooth? haha d jävla kortet asså...folk ni ska vet att jag har en tand där...men en mjööölk tand...thats why it aint showing that much!

2007-10-10 @ 22:44:34
URL: http://draguljevic.blogspot.com
skrivet av: ljar

haha och den kvällen jag trodde att dragi inte hade hiss! *skratt

2007-10-11 @ 09:09:37
URL: http://lakistar.blogg.se
skrivet av: Till Ljar

Haha ja emn 7 våninga rär ju inte så högt upp så det klarar man lätt att jogga upp till :P

2007-10-11 @ 13:43:27
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: Helena Babic

Önskade jag var där:)
Tycker om din blogg. Addade dig på min lista.
Ringde dig för ngn dag sen, men kom aldrig fram...
Hoppas vi kan höras i veckan, hade vart skönt o prata lite...

saknar dig gumman.
fet kram, Helena

2007-10-13 @ 10:18:35
skrivet av: Till Helena

Vad kul att du gillar min blogg. Fortsätt gärna läsa :) Dock finns det inte ofta nåt speciellt att läsa om men ändå. Skumt att du aldrig kom fram,mobilen är alltid på. Men klart vi får höras OCH SES. Saknar dejj med! Stor puss till dejj!

2007-10-13 @ 18:42:54
URL: http://jasaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0