Zdravko Colic

Å så hade den efterlängtade festen kommit, Zdravko Colic å Valentino! Inte riktigt vår typ av musik, men Cola har ändå bra låtar. Valentino tycker jag bara var så tråkiga att lyssna på, haha. Roligast hade nog Mika, som sjöng med till varenda låt :) Jag, bata å Lara gapade bara till låtarna så att det skulle se ut som vi kunde dom. Men det gick inte så bra det heller...
Festen var helt okejj, men man har absolut haft mycke roligare på andra fester. Jag säger bara en sak: Bez narodne nema nista! :)

Man såg en hel del roligt folk, å med det menar jag inte roligt folk som man känner, utan skumma människor. Men visst såg man oxå roliga människor som man känner å inte har sett på länge.
Har egentligen inte mycke att skriva, tycker bara det var skönt att komma iväg lite :)
Hahagubbens försök till flört eller vad det nu var, Gubben: Jel imas zvaku? Jasa: Nemam! Gubben: Suddgummi? Jasa: HAHAHAHA suddgummi! Gubben: ili mozda tuttgummi, ja to uvek mesam! Hahaha vet inte vad gubben försökte med, men jag fick mejj iaf ett gott skratt.
Det var allt för mejj för denna gången... Tack bato, Miko å Larooo för helgen! Njut nu utav våra bilder. Ps. Nejj jag har inte så stor mage på den stora bilden, klänningen var lös så det såg ut som min mage! Känner att jag är tvungen att förklara mejj, haha...

image239


 




Kommentarer
skrivet av: ljar

din ror coolast me tre snygga brudar ;P tack för helgen! jefla sladd ja glömde! - DAJM OCH FELSTAVAVNINGAR!! *skrattar högt*

2007-11-25 @ 18:20:30
URL: http://lakistar.blogg.se
skrivet av: tamarr

snyggingar hela bunten, blir så avis på er. vill också bo längre ner i det avlånga landet sverige där det faktiskt händer saker!

2007-11-25 @ 21:12:02
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: till Lara å Tamara

HAha Laki, vi är väl alltid snyggast? Dock fanns du nte med oss så mycke bland korten :( Ali det tar vi nästa gång :D Tamaaarr du får flytta ner till oss så ska du med oss varje gång :D

2007-11-25 @ 21:57:18
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: Alexandra

HAHA!! Suddgummi! Fick också mig ett gott skratt. Kul att ni hade det bra på Cola å Valentino.

2007-11-26 @ 20:14:57
skrivet av: Till Alex

Haha då skulle du bara hört när han sa det...Cola var bra, valentino var kassa :P

2007-11-26 @ 22:29:48
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: tony

Tja!

Synd att du är förkyld, har du testat homeopati nån gång.
Jag har gått hos en homeopat för min kroniska astma och jag är fri från det kroniska och är således mycke bättre. Det finns både bra å dåliga homeopater så det gäller å testa sig fram. Jag går hos en i falköping, han kollar i ögonen å ser vad det är som är fel typ....

mvh

tony

2007-11-30 @ 14:55:18
skrivet av: Emina

jasmina ti samo mislis da si lepa, nisi se pogledala u ogledalo

2007-12-02 @ 19:40:23
skrivet av: Emina

uzmite ogledalo i pogledaj te se..ja mislim da imate problema sa vidom

2007-12-02 @ 19:41:33
skrivet av: Anonym

da se uplasim

2007-12-03 @ 12:27:59
skrivet av: Musmedina

Mika = platt ko daska
Jasa = debela.. jel to imas 190 kg
dragi = PEDER nista drugo pogledajse allahu dragi !

posalami sviju ! :)

2007-12-03 @ 17:00:07
skrivet av: Sneki

shet va gött att ni har någon som sitter och stirrar och inspekterar er :) synd bara att dom inte vågar visa hur deras nyllor ser ut :)

2007-12-08 @ 15:01:46
URL: http://snekisplace.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0