Pipande näsa å sömnlösa nätter

Ja ännu en gång har jag åkt på en rejäl förkylning som håller i sejj ett bra tag. Misstänker att polypen är tillbaka återigen för tredje gången. Nää jag visste inte heller vad det var innan å jag vet fortfarande inte vad det är egentligen. Men det är nåt som finns i näsan å som inte ger mejj lugn å ro. Haha en buse kanske?
Nää, men seriöst, i ett års tid har jag kämpat med detta. Jag upptäckte hemsk huvudvärk å onormalt många nysningar. Jag kollade upp det hos läkaren å diagnosen blev: Näspolyp! Min bästa vän i 3 månader, varje dag skulle vara en speciell nässpray som kostar 160 kr styck. Fatta vad dyrt för en sådan som jag som egentligen inte har råd med det.
Nåja, efter 3 månader mådde jag bra, ingen huvudvärk eller något. Kände mejj som en helt ny människa.. Fram till efter att vi kom hem från jugge då jag kände av huvudvärken å nysningarna återigen. Det var inte svårt att ställa diagnosen sj, att polypen var tillbaka, men ändå tog jag kontakt med läkaren, å visst hade jag rätt, "busen" var tillbaka i min kära näsa! Så återigen fick jag recept utskrivet med den här "speciella" nässprayen, allt som allt 6 flaskor. Inte nog med det, det kändes som man tryckte upp syrén i trynet på mejj. Visst luktar syrén gott, men tro fan att det inte var gott å få lukten upptryckt i näsan.
Så iaf, läkaren sa att om polypen återkommer så ska dom skicka mejj till en nässpeciallist så dom får kolla på det. Är det nu jag ska känna mejj speciell för att det krävs att en speciallist ska glo i min näsa? Kanske det... Imon ska jag iaf ringa läkaren å boka tid för en undersökning. Jag får nog av dessa sömnlösa nätter, för att jag inte kan sova pga nästäppan, en snuvig å pipande näsa. Jag har så svårt att andas genom munnen, förutom när vi åker till juga då å jag somnar i bilen.
I brist på annat så bloggar jag om min jävla polyp, hur kul kan det vara att läsa om egentligen? Ja, nu har ni iofs inget val... Men en dag kanske ni står där å har en "POLUUUUUP", å då kommer ni tänka tillbaka på mitt inlägg å tänka: Ahaaaa, nu förstååååår jaaaaaag!
Jag delar mer än gärna av mejj min dyra, syrénluktande, bästa vän... Vart jag än gick, så fanns du där för mejj å bara väntade på att bli upptryckt i näsan, kära Nasonex!

image249

Kommentarer
skrivet av: laki

HAHA KUL SKRIVET BABE _ vilka problem man ska ha :P

2007-11-28 @ 14:28:53
URL: http://lakistar.blogg.se
skrivet av: Helena

jupp, vet hur det e med sömnlösa nätter, det där hade jag i grekland, i en månad hostade jag konstant å svårt att andas å läkarna gav astmaspray typ ööö..haft näsblod 2 nätter i rad nu me..jebigaaa.. KRYA PÅ DEJ IAF..pusspuss

2007-11-28 @ 14:53:02
skrivet av: Till Helena

Aah det är kasst... Jag är så bra på att gnälla med, hahah... Aaaw näsblod pga förkylning eller? Krya på dejj du med babe..Puss

2007-11-28 @ 15:04:48
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: Mika

Ahh, nu var den tillbaka igen där va.. =P Den jäveln.. Tack för den vackra väckningen imorse.. =))

2007-11-29 @ 12:36:29
URL: http://mika85.blogg.se
skrivet av: Till Mika

Jaa busen är tillbaka igen haha.. Den trivs nog i min näsaa :) Det var så lite såå. Kan väcka dejj så fler gånger om du vill :D

2007-11-30 @ 10:28:16
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: Anonym

du får skylla dig själv

2007-12-02 @ 19:38:11
skrivet av: Anonym

jasmina ubi se=P

2007-12-03 @ 10:45:09
skrivet av: Jasa

Vem är du som inte vågar stå för vem du är?

2007-12-03 @ 17:26:20
URL: http://jasaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0