Serbien, vinnare av Eurovision 2007

Det är så underbart! Vet inte vart jag ska börja, men SERBIEN  vann Eurovision 2007! En dröm som blivit sann,kan inte beskriva den lycka. Ingens lycka är större nu än hos oss serber. POMOZI BOZE Vilket framträdande asså,aldrig någonsin har Marija gjort bättre ifrån sejj som hon gjorde igår. Jag rös mejj igenom hela låten,å stolt sjöng jag med.

När vi vann så började tårarna spruta,aldrig någonsin har jag gråtit så många glädjetårar som jag gjorde inatt. Det skreks,det gräts,det hoppades,det kramades å det pussades. Serbien har tagit hem segern,å det förtjänade vi. Molitva är det bästa jag hört på länge. Vi är så stolta över Marija Serifovic å tjejerna som sjöng med henne. NI ÄR BÄST!

2008 välkomnar vi Europa till BELGRADE! Vår vackra huvudstad ska visa att vi inte är så hemska som mångra tror. Vi är oxå människor fulla av kärlek

Tack Gud för denna vinsten, å tack till alla som röstat på oss. Tack Sverige för 10 poäng, å tack underbara Finland för 12 poäng.

Till er andra som har fördomar mot homosexuella: SKIT NER ER!

Låten finns på Serbiska,engelska,finska,ryska å i ett par remixer. Värt att lyssna på. Tack ännu en gång för denna underbara seger


image19
image20


Kommentarer
skrivet av: Sneki

gillade inte framträdandet men :) hey ... the song is good :)

2007-05-13 @ 15:52:00
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com
skrivet av: tamara

we are the winners of eurovision, na na na na na!

2007-05-13 @ 19:11:45
URL: http://tamaraviktoria.blogg.se
skrivet av: Neli

Sheet bruden, jag känner mig verkligen in i dig när jag läser texten :D Haha, jag grät som en dåre den kvällen..Kommer aldrig kunna beskriva lyckan man hade när man såg att våran Marija hade vunnit o att veta att Eurovision ska hållas i vårat vackra Belgrade nästa år, 2008 :D ..Oooohh, va vi ska visa DEEEEM!!! ;D / Kram Neli..

2007-05-22 @ 00:04:32
URL: http://nelicera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0