-Grattis Till Körkortet Magan-

Grattis till körkortet Magdalena =) Det var då på tiiiden...Hahaha ska jag säga =)

Är jätte glad för din skull babe,du ser så tuff ut i BMWn...Den är som gjord för dejj :P


Idag så klampade Magan in hos mejj då, stolt som hon var. Satt hos mejj en liten stund å sen skulle vi åka till Donkan å äta glass. Haha slutade med att vi åt chicken Burgers istället. Men ja kul att Magan säger "Nån gång måste man ju bryta mot reglerna när man kör" samma dag som hon fick körkortet. Haha typ skita i å blinka,ja men det är väl typisk vår Magan att göra på sitt sätt. När vi såg polisbilen ja då skulle man köra under reglerna helt plötsligt.


Magan är oxå en utav mina närmaste vänner som man känt sen man var liten trots att vi inte umgicks då. Under gymnasietiden så umgicks vi dag å natt å måste erkänna att jag saknar den tiden. Vi hittade alltid på nåt å hade så skojj. Nu bor hon i Halmstad å man träffar henne knappt. Men bra att hon har tagit sejj från skitstället, å gör nåt åt sitt liv. Jag är så stolt över dejj Magdaleeeenaaa =) Som du sa till mejj efter att jag hade klippt mejj.

Det lär aldrig bli som förr, nu får man titta framåt... Spännande å se resultatet,min Magdalena har växt upp å flyttat ihop med sin pojkvän. Haha jag låter som en kärring, men jag är inte vidare seriös idag.

Hade jätteskojj med Magan idag... Tack för en trevlig stund Magdalena :) Jag älskar dejj!

image65






 

 


Kommentarer
skrivet av: tamara

nisam jos bila. pa evo, za sat vremena idem u pozarevac da satiram kosu. hall tummarna for mig att mitt har inte blir brant, haha! pa mogu da svratim kod tvoje babe na jednu kaficu, haha.

2007-06-06 @ 14:05:14
URL: http://tamaraviktoria.blogg.se
skrivet av: laki

GRATTIS SNYGGING! GO magdalena. haha ska man vara rödd på vägarna nu!? hihi .,.
jasa me miss

2007-06-06 @ 14:50:43
URL: http://lakistar.blogg.se
skrivet av: Till Laki

Haha ja när hon vill köra utan att följa reglerna så borde man kanske vara lite orolig :P Nää men hon kör bra,inget att oroa sejj för =) Me miss you too babe..

2007-06-06 @ 17:23:20
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: Neli

HAHA skojaru :D Såå coolt.. Fyller han också den 27:e Oktober? Hihi.. Trodde jag va ensam om de :D
HAHA, znam ;P Dem äe sjuka albaner.. Fulaste folket som finns i världen.. HAHA.. Så taskig jag äe nu ;P Annars, allt bra??

2007-06-12 @ 22:27:15
URL: http://nelicera.blogg.se
skrivet av: Neli

Haha okej :D Ooohh, juggaan.. Moojaa srbiijoo :D Såå skönt för dig.. Sheet, jag vill också :/ Jag åker fan den 6:e .. Evigheter kvar :( Ska du bila ner elle?? :D Cujemo se

2007-06-14 @ 14:50:48
URL: http://nelicera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0