Fantasin är slut...

Sorry alla som går in på min sida å upptäcker att jag ännu inte uppdaterat min blogg. Faktiskt har jag inte orkat skriva nåt för det känns som allt är så tråkigt. Man har inget att skriva om heller..Ni vill nog inte höra mer om hur jag vill tillbaka till jugge fortfarande. Jag återkommer med bloggen igen vid ett annat tillfälle å då ska jag ha nåt att skriva om. Nu ville jag bara förklara hur det ligger till... Saknar er mina vänner. Miko,Ljar å Tamaraaa, kom heeeem! Pajoooo, miss you like crazy (L) 1 månad 26/7-07 :)

image155 Ti si taj sto znacis!

Kommentarer
skrivet av: laki

HOPPAS VI SES SNART!

2007-08-15 @ 18:19:49
skrivet av: tamara

hej gullet! laddar infor sista utgangen i SRB FOR I AR, ska du med? vilken retsticka jag ar. PUSS PA REJ

2007-08-18 @ 12:05:45
URL: http://tamaraviktoria.blogg.se
skrivet av: ljar

väntar på er hihi

2007-08-19 @ 15:39:10
URL: http://lakistar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0