Patetiska människor

Emina å Musmedina ni suger fett! Nejj det är ingen ära att bli omnämnd i bloggen på det här viset. Så ni borde snarare skämmas när ni ser detta! Hur gamla är ni egentligen? Fan ako vam se nesvidja, skit i att besöka våra bloggar å sluta kommentera! Dessutom tycker jag ni kan stå för vilka ni är... Tydligen vet ni mycke om oss, fan vad omtyckta vi är då. Bas vam hvala! Så jag vill be att ni i fortsättningen slutar SMUTSA ner min blogg å låter bli att gå in här fler gånger. Ni är OÖNSKADE, fattar ni inte det.. å sluta dra era muslimska ord här för vi är SERBER. Så antingen snackar ni SVENSKA eller SERBISKA era dumma nötter! Nejj, jag har inget emot muslimer, så NORMALT folk ska inte behöva ta åt sejj av detta. Alla vet att jag har muslimska vänner. Men dessa 2 töntar skulle jag mer än gärna örfila! SKÄRP ER!

image250


Kommentarer
skrivet av: Mika

Örfila? Pa to je blago za njih.. Ja bi ih prebila od batina.. =D

2007-12-03 @ 23:06:21
URL: http://mika85.blogg.se
skrivet av: laki

haha nötter ajoj. ta ionte åt dej bre

2007-12-03 @ 23:37:27
URL: http://lakistar.blogg.se
skrivet av: Till Mika å Laki

HAha pa jag tänkte vara snäll å ge dom en chans..Posle bi batine radile :D Laki jag tar inte åt mejj, tycker bara mi blogg är fär fin för att smutsas ner av sådana nötter :)

2007-12-04 @ 00:22:27
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: musmedina

JASMINA ZNAM DA MRZIS NAS MUSLIMANE TO KAZE SAMA RIJEC O TEBI KOLIKO SI PONOSNA SRPKINJA...U PICKU MATERINU

2007-12-04 @ 14:10:43
skrivet av: Till Musmedina

Jag vet att du bor i Värnamo... I ako nekazes ti ko si, nebrini sama cu saznati. Jos jednom da si mi se javila i prijavljam te policiji. Vec znam att ni tillhör värnamo energi, jag har ditt IP-nummer. Samo cu nazvati värnamo energi i pitati om ert namn. Pravis se pametna i kazes da mrzim muslimane, a nevidis sama koliko si glupa kad uopste nemas pojma hur det ligger till. SRAM TE BILO!

2007-12-04 @ 14:22:38
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: Mags

Tja,, Hemskt så fula i mun ni va här då.. de va ju nästan så att jag höll på och föda när jag läste detta.. kära vänner nu ligger de till så här att vi nu är i Sverige och de flesta invandrare kom hit för en och samma sak, att slippa all skit i sina hemländer.. så va fan ta hit skiten.. ni som håller på så här borde skickas tillbaka.. Puss hej=)

2007-12-05 @ 14:36:58
skrivet av: Sneki

ahahhahahahaha skicka pinsamma skitunga :D palla med :D låt dom läsa och njuta :D

2007-12-08 @ 14:59:07
URL: http://snekisplace.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0