Lagom surt...

Dessa dagar har känt som allt annat är roliga... Jag är på konstigt humör. Ena stunden mår jag bra, nästa stund vill jag typ stycka nån i bitar. Jag antar att jag bara är trött på att inte göra nåt. Detta rummet gör mejj deprimerad. Ser absolut inte fram emot själva flytten, men kommer vara så skönt sen när vi väl fått över alla grejer å jag kommer in i mitt nya rum.
Bata fick nycklarna till sin lägenhet idag, så snart börjar vi flytta över hans saker lite smått. Ser mer framemot hans flytt typ, hans lägenhet är helt underbar.
Så nåt nytt, jag har bytt min klänning till nyår... Den första var jättefin, men för lång för en sån kortis som jag. Fick lite smått panik över det, så i måndags åkte jag å brorsan till jkpg å var framme 30 minuter innan affärerna stängde. Oooh, jag hade sån tur, hittade världens finaste klänning :) Okeeej, brorsan hittade världens finaste klänning till mejj. Trodde inte den skulle passa mejj men gav den ändå en chans. Å när jag väl fick på mejj den så blev jag helt förälskad. Hela vägen till Värnamo sa jag hur mycke jag älskar min nya klänning <3 Nåt positivt i dessa dystra dagar iaf.
Nåt som är mindre positivt är att jag känner att jag börjar tappa hoppet om saker å ting. Man får alltid höra att man måste hålla hoppet uppe, å jag om någon har gjort det. Men nu känner jag bara att det aldrig blir som man hoppas. Det slutar bara med att man blir besviken... Så vaffö hålla hoppet uppe, när hoppet sviker en till slut? Näää, för min del finns det inga hopp kvar... Jag får ta allt som det kommer istället. Nyår-inga hopp. Man har med sejj sina vänner, man får se till att det blir bra. Men nåra förhoppningar finns inte. Det blir vad man gör det till.
Tack Laki å Lane för en rolig fikastund i måndags.. Jag blev förvånad över att Lane var gladare än vad jag förväntade mej att han skulle vara :P Hahaha Laki å Lane-Syskonen Trögis, Jasa å Bata-Syskonen Smartis!

Kommentarer
skrivet av: Mags

du har kommit i trotsåldern.. mohahha

2007-12-12 @ 14:31:44
skrivet av: tamarrr

shet, du har redan hittat två klänningar, och jag noll. känner redan vilken press jag har på mig! haha...

2007-12-12 @ 19:35:26
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Till Tamarr

Haha jaa men jag lämnade ju tillbaka den första :P Inte hade jag råd med båda..Haha joo o jag vill skippa
biljetten till checkpoint å sitta hemma :D Snälla du ser bra ut även om du drar på dejj en säck å spänner åt ett skärp runt midjan..Hmm kanske vore nåt å satsa på Tamai :D

2007-12-12 @ 20:00:37
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: laki

haha vi är stolta trögisar! det var kul! se vilket minne att jag inte kom ihpg att du var en snabbis i torsdas! be happy - snart träffar du mej igen ! hahah ego laki ** :P

2007-12-12 @ 21:20:20
URL: http://lakistar.blogg.se
skrivet av: valentina

måste säga att din blogg e riktigt bra

2007-12-22 @ 18:10:35
URL: http://valentinaemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0