Ingen rubrik

Helg :) Har iofs haft helg nästan hela veckan med tanke på att jag jobbade bara en dag. Men ändå, man vet aldrig när dom ringer å därför kan man aldrig slappna av under natten å sova ordentligt. Anyways... I torsdags åkte jag, Mika å Goca till Jkpg. Jag å Mika var på jakt efter nyårsklänningar. Vem trodde att det skulle bli så lätt? Första affären vi gick in i hittade vi våra kära klänningar. Lyckliga som vi var tyckte vi att vi redan kunde åka hem eftersom vi hade det viktigaste. Tycker Mikas klänning är snäppet finare än min, men en sådan klänning hade jag inte passat i. Jefla behag man ska ha som är i vägen ibland :( Tycker så klart min är jättefin oxå, men den är lite för lång. Men så går det när man är kort... Vi hade en trevlig dag i jkpg å en massa pengar gjorde man av med. Jag köpte världens coolaste T-shirt med. Säger bara: Vi juggar rockar fett överallt :) Köpte likadana stövlar som jag redan har fast köpte vita nu-Me like :) Stan å A6 blev det, fika å mat, men vart är min aptit? Tur att jag har Mika som kan äta för oss båda :) Svårt å tro jag vet, men så är det :) Klänningen får bli en överraskning men här kommer en bild på T-shirten å stövlarna iaf...

image255


Fredag: Upp tidigt (kl 10.30, det är väldigt tidigt för mejj), fixade i ordning mejj å drog till frisören. Skulle bara toppa håret å klippa till luggen. 390 kr för det, helt sjukt. Men man fick bita ihop å betala. Haha jag låter så snål, men ni måste ju hålla med mejj om att det är dyrt! Resten av dagen tillbringade jag typ hemma med att sega... Tills Mirela frågade om jag ville dra till Mika med henne. Å eftersom jag ändå inte hade nåt annat för mejj så tyckte jag det lät bra. Jag vet inte om Mika hade kul, men Mirela å jag blev höga på popcorn å vatten så vi skrattade på för fullt. Ibland krävs det inte mer än så :) Vi var kvar till 1.30 nästan, sen gjorde vi Mika den tjänsten å drog. Hahaha kvällens klockrenaste kommentar: Mirela: Vart har du dina linser? Jasa: Haha i näsan, vart tror du... Yeah, yeah ni fattar inte så det låter inte roligt. Men till å med Mika skrattade,haha...

Lördag: Hmmm den enda nytta jag gjort idag var nog å färga batas hår... Men gissa om jag, Tamara å Bojan hade kul på msn idag? Hahah.. Jag skrattade så jag grät.. Bojan skalade EN potatis i flera timmar, Tamara fick ett nytt smeknamn av mejj, inget mindre än Tamai. Från albanska Tamaaar till kinesiska Tamai :) Sjukt kul hade vi. Tamai visar mina "privata" foton, hahah.. Men jag ska ge igen när hon minst anar det. Å nejj, haka inte upp er, det är inga privata foton. Det är internt... :) Vår diskussion dog ut för Tamai stack för att snacka i tele å Bojan skalar nog fortfarande sina potatisar... Guliii, guliii Bokiiii :) Nu sitter jag bara här å glor på nån typiskt tjejfilm med Lindsey Lohan å snackar med uncle Sidney på msn. Heey idag nämner jag typ alla i bloggen, så generös jag är :)

Imooon, den efterlängtade dagen... Slava hos familjen Boskovic, Mika för er som inte vet vilka the Boskovici är. Som jag har längtat efter att äta pasulj vaaa, mums. Ska bli trevligt tycker jag, att samlas så där å scheeeka lite goo mat va :) Seeeen vet jag inte vad man ska göra mer. Ha ångest inför den nya veckan kanske. typ lägga sejj sent å sen oroa sejj över att dom ringer från nåt dagis tiiiiidigt på måndag morgon. Yeah vi får se hur det blir.
Inte alls långt kvar till nyår, lutar åt Checkpoint för vår del.. Jasa, Bata, Lara å Tamara, ekipa 2007/2008 :) Vill inte ha allt för höga forhoppningar men hoppas att det blir en trevlig kväll :) Vi märker hur det blir.. Men att umgås med Tamai från 30 dec till 2 jan, det ser jag fram emooooot :) Det var allt för mejj ikväll, hörs vid ett annat tillfälle. Puss hejj....




Kommentarer
skrivet av: Anonym

Mmm SuljPa =D Yammi... Sarmice su klara, ja malopre jela.. =D Helt suverääänt.. Haha.. Ni är såå Välkomna imorgon till min enkla boning..
Haha... =D God natt. Pussgurka. =))

2007-12-09 @ 04:01:03
URL: http://mika85.blogg.se
skrivet av: Till Mika

Uhh jel me ceka taj SuljPa? Vet att den väntat på mejj hela året..Ska nog trycka ner mejj nån sarmica med kupus med ska du se :) Muuums :) Tack så mycke..Ser fram emot att komma. Men inte bara för matens skull. Utan för att umgås.. pusstomat på dejj :D

2007-12-09 @ 04:13:39
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: tamai

bojan samo "skala" krompir, a mi seljanke se bolje snalazimo sa jezikom. prava ludnica! HAHA! längtar till nyår

2007-12-09 @ 13:05:12
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Till Tamai

Haha ja mislim da bojan jos uvek skala krompire..Han har inte hört av sejj sen igår, ahhaha.. Nije njemu lako :) Da bas smo mi duktiga seljancice pa se snalazimo. Jag längtar oxå till nyår rejält :)Exakt 3 veckor tills du kommer :D Puss

2007-12-09 @ 13:37:56
URL: http://jasaa.blogg.se
skrivet av: Mika

Såå var slavan över.. Tack för en helt underbar kväll igår.. Haha så skoj vi kan ha då.. =)) MAten var goood.. =D PussPuss

2007-12-10 @ 13:15:27
URL: http://mika85.blogg.se
skrivet av: Till Mika

Tack själv min ven..Nu är det vår slava kvar å sen åker duuu :( :) Hade verkligen jätteskoj igår. a SuljPa var nesto fantasticno :D puss puss

2007-12-10 @ 13:43:01
URL: http://jasaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0