Super Helg :)

Oh vart ska jag börja? Finns så mycke att skriva om nu,men början är alltid svårast. I fredags tog jag tåget till Borås,hamna jämte nån skum kille på tåget. Batteriet dog på min mp3 nästan direkt så jag låtsades att den funkade å hade kvar lurarna i öronen just för att skummisen inte ska prata med mejj.
1 timme å 10 minuter senare var jag framme i Borås,satte mejj på bussen till Trandared när bata ringer å ber mejj hoppa av så han möter upp mejj istället. Sagt å gjort där står jag mitt i borås som en turist med min väska å glor efter bata. Det tog inte lång tid innan han plockade upp mejj å vi drog oss till Kicks för att hälsa på Lara å bestämma hur vi skulle göra sen.

Strax innan 18.00 mötte vi upp Lara å drog oss till parken för att äta mjukglass. Hamnade på en parkbänk å allmänt njöt av glassen å det härliga runtomkring. Jag vet inte riktigt hur,men vi hamnade på lekplatsen där i parken å fortare än vi märkte det sj så var kameran framme å massor med roliga kort blev tagna :D Vid saffaribilen,inne i röret å inne i minidjungeln :D När vi lekt klart åkte vi hem till bata,beställde pizzor,åt oss mätta å sen vilade upp oss i soffan för vår "Tjejkväll+Bata" som vi skulle ha med peel of-masker. Haha säger bara att man vid vissa tillfällen är vackrare än andra. Man såg ut som monster i maskerna... jag å Lara kände för en skrattattack å till slut skrattade vi nog åt allt vi sa å allt vi gjorde. Till slut blev vi trötta å somnade å sen var det ny dag...

Lara skulle upp tidigt för hon skulle jobba,så hon tog bussen strax efter kl 9...Å tösen är inte tyst av sejj när hon gör sejj iordning så självklart blir både jag å bata klarvakna efter det å stiger upp. Äter pizzaresterna till frukost å man känner sejj nyttigare än någonsin. Fixar sejj i ordning å sen drar vi för att handla till picknicken som vi skulle ha med Lara senare på lördagen. Kommer hem å fixar iordning kycklingspätten,klyftpotatisen,jordgubbarna,vindruvorna å päronen som vi skulle ha med oss. Drar oss till parken å möter upp Lara där vi har en jättetrevlig picknick som tyvärr varade för lite. Kl 17.00 sätter sejj Lara på bussen hem till Jkpg å jag å bata drar oss hemåt för att bara sega resten av dagen. Å idag,söndag är jag hemma i Värnamo igen å allt känns lagom tråkigt efter en riktigt trevlig helg. Tack så mycke Batåå å Laråå...

                                                                               -In Ljar We Trust-

Ps. Oooh så många fina kort jag har från helgen men det är typiskt att nåt ska krångla så man inte kan lägga in dom. Haha jag hänvisar er till Laras blogg där ni kan se bilder: www.lakistar.blogg.se

Kommentarer
skrivet av: ljar

heeh bar skrivet potatååå!!! så det ska vara uppdatera din blogg lite ;P konstigt att du inet fick upp bilderna? =/ msn ;:P

2007-04-16 @ 15:29:10
URL: http://lakistar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0